chainsaw Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 hur får man triksflygplanet ??? och den stora jumbojeten ( går den att köra ) plx behöver hjälp tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) i las venturas??? Redigerad 17 december, 2004 av DaVa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chainsaw Skrivet 17 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 i las venturas??? vet inte kanse man måste kanske leta igenom åmrådet lite. Men detdär i hangaren är ett gamalt stridsflygplan. (Om det var det du tängte på.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) Man får den när man klarat alla silver på flygskolan... Redigerad 17 december, 2004 av mackomonster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chainsaw Skrivet 17 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Går dehär stora jävla jetplanet att flyga. Om När/Hur /var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Går dehär stora jävla jetplanet att flyga. Om När/Hur /var Du måste klara uppdraget Dam and Blast tror jag Sen finns den på flygplatsen i LV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Du måste klara uppdraget Dam and Blast tror jag (:!!! Sen finns den på flygplatsen i LV Nej, du behöver inte klara några särskillda uppdrag för att kunna flyga med passagerarplanet (AT-400 tror jag det heter) Bara att klättra över staketet till LV.s flygplats, sedan springa till den största hangaren i södra delen av flygplatsen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 StuntPlan AT400 (Den hangeren man ser där, där står den) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 StuntPlan AT400 (Den hangeren man ser där, där står den) Hur fick du den där helikoptern dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 (redigerad) StuntPlan AT400 (Den hangeren man ser där, där står den) Men det därär väll inte stuntplanet??? När jag körde flygskolan så var det ett annat stuntplan (tror jag iallafall). Springer genast till teven och kollar Edit: skit samma. det var samma som på bilden. vet inte varför jag fick för mig att det såg annorlunda ut Redigerad 18 december, 2004 av HardPaty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Hur fick du den där helikoptern dit? klara uppdraget Up,Up and away, så finns den där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 klara uppdraget Up,Up and away, så finns den där Okej...tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 kan man inte lyfta bilar med den igen?? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Jag vet inte riktigt vad det heter men hur ser flygplanet du får ut när du klarat guld på flygskolan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Jag vet inte riktigt vad det heter men hur ser flygplanet du får ut när du klarat guld på flygskolan ? ...som en fet jävla slaktarmasin vid namd Hunter *Spoooky* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Jag vet inte riktigt vad det heter men hur ser flygplanet du får ut när du klarat guld på flygskolan ? En Hunter (Apache helikopter). Lite dålig vinkel på bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Går det at flyga med AT400...Jag ahr sett det 100000000 gånger och aldrig kunnat gå in i det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Ja det går att flyga med AT400~ Finns i en hangar i LV Airport Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Det vet jag väl..Men när jag är där och klickar på trekant så går gubbfan inte in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 läs PM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts