Funnylin Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Det är nog inte lika hypat som LotR filmerna... Huh? Skojar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Kanske? Jag vet inte... Jag är inte så säker på sånt... Men det har ju för det första inte ståt nåt om Star Wars III... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Såg teasern nyss och jag måste säga att det var den sämsta jag någonsin har sett. Dålig klippning, sämsta musiken och den var inte så särskilt sevärd heller... Hoppas filmen blir bättre än vad teasern är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Tycker du? Jag tyckte den ägde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 jag har sett alla starwars filmer redan, och tänkte nog isånnafall se om alla för att friska upp minnet litet min fråga lyder då: vilken är den bästa ordningen att se om alla filmer på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Beronde på hur du räknar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Har alla filmer som släppts på DVD (Har boxen med dom gamla utgåvorna) Och enligt mig ska du bara se dom 3 gamla. För att dom 2 nya är bara värda papperskorgen. Tycker StarWars känslan är bortblåst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Episod I var den första SW filmen jag såg. Så jag kan inte hålla med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Helt klart är 4,5,6 bättre, men jag tycker ändå inte att de två senaste var dåliga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Har låga förväntningar på den här filmen efter Ep I och II men hoppas fortfarande innerst inne på att dme ska lyckas denna gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Episod I var den första SW filmen jag såg. Så jag kan inte hålla med dig. Då ska du knappast uttala dig heller, då ettan (fyran), tvåan (femman) och trean (sexan) är de absolut bästa, och även originalen. Man kan inte undkomma det faktum att George Lucas numer är en pengakåt gammal gubbstrutt som filmar nya filmer av den enkla anledningen att fläska på bankkontot. Han lägger inte ner särskilt mycket jobb på filmerna, utan låter specialeffekter sköta jobbet och stilla nördarnas behov. Star Wars ain't what it used to be! Det kan du fan citera mig på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Jag sa inte att ettan var bäst. Det jag menade var att ettan och tvåan är lika bra. Själv tycker jag bäst om femman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Trailern är skit grym! man får ju se Onda kejsaren fajta med svärd också!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 ja vill inte veta nåt om filmen (utom att ja redan vet allt som kommer händaa---nästan:P) för ja vill se allt ipå duken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 När vi ändå är inne på Lucas och pengafixering...bla. Hörde ett intressant citat från Mark Hamill(?) för en tid sen: "If he only could do the movies without the actors, he would be the happiest guy in the world." Jag tar det ur minnet, så det är inte 100% korrekt. Tycker det stämmer till stor del för övrigt. I dom senaste filmerna har Lucas tydligt visat sin specialeffektsfetich och hur gärna han vill göra alla karaktärer han kan genom datoranimation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Cool trailer!! Längtar som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 När vi ändå är inne på Lucas och pengafixering...bla. Hörde ett intressant citat från Mark Hamill(?) för en tid sen: "If he only could do the movies without the actors, he would be the happiest guy in the world." Jag tar det ur minnet, så det är inte 100% korrekt. Tycker det stämmer till stor del för övrigt. I dom senaste filmerna har Lucas tydligt visat sin specialeffektsfetich och hur gärna han vill göra alla karaktärer han kan genom datoranimation. Japp och det är mer pengar till honom.. Allt i dom senaste filmerna är ju typ uppbyggt i datorn. Dom står bara framför en bluescreen och snackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts