Jacker Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Asså, fan vad jag längtar. Äntligen kommer hela sagan bli komplett. Man har visserligen redan räknat ut vad som kommer hända, men man får reda på hur och kanske varför. Och sen får man ju veta en massa saker ikring det. Jag tycker det här ska bli den "officiella" diskussions/nedräkningstråden. BTW, finns det nån trailer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Jag längtar me dit som fan. Jag undrar också om det finns nån trailer, jag har inte sett någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 när kommer den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Nope, ingen trailer ännu men det kommer väl en teaser snart, det garanterar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Hade det inte kommit ut en teaser för bara någon månad sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) Hade det inte kommit ut en teaser för bara någon månad sen? Det var en teaserposter... och det var jag som la ut den på forumet... EDIT: Redigerad 17 december, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Vill också se den som fan! Undrar som fan vad som händer med Anakin och varför han blir ond... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) http://www.aol.com/starwars/trailer/index.adp (:!!! Jag såg denna trailer för flera veckor sen Redigerad 17 december, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (:!!! Nu längtar jag bara sååååååå mycket!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 http://www.aol.com/starwars/trailer/index.adp (:!!! Jag såg denna trailer för flera veckor sen W0rd, trodde tråden var skitgammal... "finns det någon trailer" Hänger ni inte med pöjkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Nej, du säger ju att jag sitter klistrad framför FoxNews 24/7. Om du säger nåt är det ju så, eller har jag fattat fel? (:!!! Jo, jag brukar hänga med om jag vill. Men jag visste inte att trailern fanns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Nej, du säger ju att jag sitter klistrad framför FoxNews 24/7. Vilket för övrigt varken var ett påstående eller ett fullt allvarligt uttalande... Aeg!!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Vilket inte det där heller råka vara. (:!!! Aeg på dig själv!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Vilket inte det där heller råka vara. (:!!! Jo det fattade jag, ville bara klargöra för dig att så var fallet. (Slut på off-topic, nu!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 hallå??? nån som vet när den kommer ut i sverige på bio? eller i usa? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Do'h! trailern funkar inte.. hör bara ljuden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 hallå??? nån som vet när den kommer ut i sverige på bio? eller i usa? (:!!! Maj eller Juni skulle jag tro...(Är ganska säker) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kurd-Haren Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 19 Maj är det världspremiär.... funtar nästan på att tälta bland alla geeks (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 fyfan va sugen man blev nu eller, fight mellan anakin och obi (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 19 Maj är det världspremiär.... funtar nästan på att tälta bland alla geeks Jag ska gå och dela ut lasersvärd (:!!! . Eller inte. Nä men ska nog gå dit och kolla. Det är nog inte lika hypat som LotR filmerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts