leftbehind Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Men skriv 'ipconfig' i kommandotolken istället för att gå in på de där skitsidorna... Säg vad som gör att man INTE ska gå in på t.ex Myip.nu, det är ingen skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 (redigerad) Säg vad som gör att man INTE ska gå in på t.ex Myip.nu, det är ingen skillnad. För att dom sidorna registrerar numret som routern ger ut och inte ditt riktiga ip? Förresten trodde den jag använde mozilla firebird när jag använder IE. Redigerad 18 december, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 För att dom sidorna registrerar numret som routern ger ut och inte ditt riktiga ip? Förresten trodde den jag använde mozilla firebird när jag använder IE. Dom registrerar numret som routern får, inte dom routern ger. Alltså registrerar dom den eterna ipn, den ipn som grabben troligtvis vill veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Dom registrerar numret som routern får, inte dom routern ger. Alltså registrerar dom den eterna ipn, den ipn som grabben troligtvis vill veta. jaja föredrar ipconfig eftersom man får reda på sin riktiga adress. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 jaja föredrar ipconfig eftersom man får reda på sin riktiga adress. Meeeeen fortfarande, vill man ha reda på sin externa ip och man har en router så funkar inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Meeeeen fortfarande, vill man ha reda på sin externa ip och man har en router så funkar inte det. sant /springer iväg mumlandes jävla ipconfig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 sant /springer iväg mumlandes jävla ipconfig Mjaja ganska så onödig topic nu men men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts