Didier Sachs Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Cortez.. jag har altid undrat om det är du på bilden som du har ? sry för offtopic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Cortez.. jag har altid undrat om det är du på bilden som du har ? sry för offtopic Ta sånt över PM istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Säg så här istället..Mittemot gymmet i Los santos(Ganton).fin det en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Trancequeen Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Tja, kan ingen vänlig själ slänga upp en karta vart inbrottsbilen ligger, orange grow street säger mig inte mycket..... Gå till gymmet som ligger vid Ganton, sen går du söderut mot hyreshusen, där står bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jawa Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Är det någon som vet vilka tatueringar som ger mest sexappeal? Är det de som är dyrast bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eraser Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Vet nån om det finns ett garage nånstans i Los Santos som man kan spara en buss i. (Coach) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Cortez.. jag har altid undrat om det är du på bilden som du har ? sry för offtopic Nej...det är Tupac Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 (redigerad) Didier Sachs Synsam? Redigerad 26 september, 2005 av biafra_92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJTaz Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 (redigerad) Ingen som kan "guida" mig lite på msn med att göra nån bil eller nått?? PM pliz Redigerad 30 september, 2005 av DJTaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Är det nån som vet hur man faan får loss planet som "sitter fast" i huset i Carson? Har försökt men det slutar alltid med att den sprängs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Är det nån som vet hur man faan får loss planet som "sitter fast" i huset i Carson? Har försökt men det slutar alltid med att den sprängs.. Går inte att få loss. Det är nog nåt fel som kommet vid byggnaden av spelet. Finns några post om detta i SA screenhots Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Hej, jag undrar om det går att sätt backflipp på motorcykeln och bmx:en. När jag gör det blir det en halv backflipp till 180. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Erm vart är Carson? Vill se planet. Har aldrig sätt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Erm vart är Carson? Vill se planet. Har aldrig sätt det Ett plan fastnaglat mellan två hus, Lite nordväst om det övergivna flygfältet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Detta kanske är en idiotisk fråga men jag har inte förstått och hittar inte svaret någon annanstans så, hur gör man för att lyssna på egna låtar i radion under spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Detta kanske är en idiotisk fråga men jag har inte förstått och hittar inte svaret någon annanstans så, hur gör man för att lyssna på egna låtar i radion under spelet? Här finns en guide över det. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=29075&hl= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Kan någon markera på en karta var räcket är där CJs pappa sägs ha dött? Mellan Trucking mission och Angel pine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Finns det något stridsflygplan? Ja, det finns. När du kommer till San Fierro, leta reda på hangarfartyget och kolla om det står något ovanpå det. När kommer jag till flygskolan? Du måste komma till Las Venturas först. Väl där kommer du göra uppdrag som i sin tur leder till att du får flygplatsen och kan göra skolan. Stridsflygplanet (Hydra) får man i ett uppdrag och jag tror inte att den finns på hangarfartyget, jag har iallafall aldrig hittat den där annat än i uppdraget *SPOILERdär man stjäl denSLUT PÅ SPOILER* Man köper den i ett uppdrag åt Mike Toreno i Tierra Robada inte LV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
voodo Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 En fråga bara.. vars på kartan ligger på en blackville? för jag vet inte ens vars Orange Grove Street är :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jezalov Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Tjena, vart kan man hitta NRG-500? Tack. Jez~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts