Perlan Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Nej det måste man inte. När jag hade 99.59 eller något sånt, så visste jag inte vad som var kvar.... Då trodde jag det var brudarna så, ja.. jag har 100% med dem, villket var SLÖSERI med tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Jocken, lägg till frågan om Woozie's uppdrag där de flesta måste simma mer för att göra uppdraget, hur många som helst frågar det på alla möjliga forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Ja lägg gärna till lite tips på Lowrider uppdraget, du vet det som heter Cesar Vialpando. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Har en fråga, ställer den här istället för ännu en ny tråd. Hur hittar man sina sparade filer? Samt hur kan man ge bort dom till ens polare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zxcv Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Har en fråga, ställer den här istället för ännu en ny tråd. Hur hittar man sina sparade filer? Samt hur kan man ge bort dom till ens polare? C:\Documents and Settings\[namn]\Mina dokument\GTA San Andreas User Files Om du har sparat filen på "slot 1" så heter filen GTASAsf1.b den på nästa slot heter GTASAsf2.b ovs till 8. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 På vilken knapp springer man? Jag menar pc versionen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Tryck Space flera gånger så sprintar han... Håll in så joggar han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Efter uppdraget "up up and away", vad ska man göra då? Finns ju inga fler uppdrag på four dragons... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalleman Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Men hur rekryterar man gäng på PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Man siktar på de och trycker H. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Efter uppdraget "up up and away", vad ska man göra då? Finns ju inga fler uppdrag på four dragons... Är det ingen som vet? Alla som skryter med 100% då? Ni lär ju ha gått förbi det här uppdraget.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Efter uppdraget "up up and away", vad ska man göra då? Finns ju inga fler uppdrag på four dragons... Efter uppdraget "Up,Up and Away" gjorde jag ett uppdrag som heter "Breaking The Bank At Caligula's". Så här gör man: Efter uppdraget Up, Up, and Away så kommer Woozie ringa, han frågar om du har fått tag på Millies keycard. Om du inte har fått tag på Keycardet av Millie (Caligula's croupier) än, måste du då gå tillbaka till hennes hus och få mätaren ännu högra med henne. Om du dödar henne på en date, Wozzie kommer då ringa dig och säga åt dig att du får bryta dig in i Millies hus och ta kortet. Om du nu har Millies keycard, kommer en exalterad Woozie ringa och säga att "you the man!", då kommer du få åka tillbaka till Four Dragons och göra det sista uppdraget i Las Venturras. Redigerad 16 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Efter uppdraget "Up,Up and Away" gjorde jag ett uppdrag som heter "Breaking The Bank At Caligula's". Så här gör man: Efter uppdraget Up, Up, and Away så kommer Woozie ringa, han frågar om du har fått tag på Millies keycard. Om du inte har fått tag på Keycardet av Millie (Caligula's croupier) än, måste du då gå tillbaka till hennes hus och få mätaren ännu högra med henne. Om du dödar henne på en date, Wozzie kommer då ringa dig och säga åt dig att du får bryta dig in i Millies hus och ta kortet. Om du nu har Millies keycard, kommer en exalterad Woozie ringa och säga att "you the man!", då kommer du få åka tillbaka till Four Dragons och göra det sista uppdraget i Las Venturras. Hehe nu gick det. Hon blev ju bara grinig vars man än tog henne. Så hon fick smaka på bössan. Danke für dass helpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Danke für dass helpen. Sie sind willkommen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Jag fick alldrig bjuda ut millie dom gick bara in och roade sig varenda gång tills millie ringer om keycardet så fick jag gå in och hämta skiten BTW, hur mycket område måste man ha på uppdraget efter Sweet blivit utsläppt? man får inte göra det förrän man har mer område till förfogande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Jag fick alldrig bjuda ut millie dom gick bara in och roade sig varenda gång tills millie ringer om keycardet så fick jag gå in och hämta skiten BTW, hur mycket område måste man ha på uppdraget efter Sweet blivit utsläppt? man får inte göra det förrän man har mer område till förfogande Jag bjöd inte ut henne typ, varje gång vi gick in nånstans så klagade hon och kastade en läskeburk i skallen på seeyay... http://forum.svenska200klubben.se/images/smiles/finger.gif Redigerad 16 juni, 2005 av Joey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 göra det sista uppdraget i Las Venturras. Finns det inga fler uppdrag att göra sen alls? är spelet slut sen? sen finns ju alla tags och sånt...men orka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Finns det inga fler uppdrag att göra sen alls? är spelet slut sen? sen finns ju alla tags och sånt...men orka... Jo du kommer få göra lite till i Los Santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Hur släpper man trailern när man har den kopplad till en lastbil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Hur släpper man trailern när man har den kopplad till en lastbil? Sväng snabbt så flyger den av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts