the_gta_robin Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Kommer SA Komma till dator_? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Kommer SA Komma till dator_??? Ja, runt 10 juni... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Var finns go karten? ___________________________________________________________________________ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Var finns go karten? ___________________________________________________________________________ Lite överallt men du måste ha klarat uppdraget "Cut Throat Business" först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Finns bl.a vid Madd Doggs Crib. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Bakom bensin stationen vid easter basin i SF.finns den också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Eftersom många har problem att hitta Boxvillen så bifogar jag en karta som Jocken kan lägga in i FAQ:en (Ja, jag ska PM:a honom... ) http://gsmalbin.gotdns.com/hunter/gtasa_boxville.jpg Bilden visar en del från Los Santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 När/hur/var ser man snapshots? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 När/hur/var ser man snapshots? Man kan se de hela tiden men du måste titta upp på de genom en kamera, men om du vill veta vart de är så gå in på den klistrande tråden som kattla gjort. ps: de finns i San Fierro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Man kan se de hela tiden men du måste titta upp på de genom en kamera, men om du vill veta vart de är så gå in på den klistrande tråden som kattla gjort. ps: de finns i San Fierro. Tack för svaret, ni är snabba och schysta här på GTAsajten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Varsegood. man blir glad att nån uppskatar min hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Kan man över huvud taget råna afärer i SA? att man går fram och siktar på kassören och så kommer det pengar? Funkar inte för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Kan man över huvud taget råna afärer i SA? att man går fram och siktar på kassören och så kommer det pengar? Funkar inte för mig. Nej, det kan man inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Kan man över huvud taget råna afärer i SA? att man går fram och siktar på kassören och så kommer det pengar? Funkar inte för mig. Du blir tvungen att skjuta dom för att få pengar...tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Synd. Varför tar de bort så många gammla funktioner i SA? Ett nyare spel i en spelserie ska ju ha kvar det gammla i från föregångarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Synd. Varför tar de bort så många gammla funktioner i SA? Ett nyare spel i en spelserie ska ju ha kvar det gammla i från föregångarna. Jag tycker dom ar lyckats bra med SA. Dom nya sakerna i spelet väger över det dom har tagit bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Kikade lite på avprickningslistan för 100% och där finns "Lowrider Challenge" med. Har man inte redan gjort det i ett story-uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Kikade lite på avprickningslistan för 100% och där finns "Lowrider Challenge" med. Har man inte redan gjort det i ett story-uppdrag? Jo och man behöver inte göra det igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Hur klarar man enklare ett uppdrag...vänta fan glömt vad uppdraget heter fast man ska jaga fyra motorcyklar runt om Las Venturas och lägga in dom i en stor lastbil. Har nån några tips på hur man klarar det enklare utan fusk!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Hur klarar man enklare ett uppdrag...vänta fan glömt vad uppdraget heter fast man ska jaga fyra motorcyklar runt om Las Venturas och lägga in dom i en stor lastbil. Har nån några tips på hur man klarar det enklare utan fusk!? Det gäller att vara snabb bara, nej men börja med den motorcykeln som ligger åt väst. Det gjorde jag och jag klarade uppdraget när det var tre minuter kvar. Kolla också upp var motorcyklarna ligger och kom på en egen väg så kommer det lösa sig Tänk på att jag var väldigt kortfattad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts