Tim141 Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 (redigerad) Var kan jag hitta följande fordon: Dune, Dumper, Enforcer, Flash, Hotdog, Hotknife, Jester, Kart, Merit, Mower, Mr Whoopee, RC Bandit, Ranger, RC Tiger, S.W.A.T., Slamvan, Tampa och Turismo. Nu kommer vi till båtarna och dom båtarna jag undrar var dom finns är: Pedator, Launch, Squalo. Flygfordon: AT-400, Beagle, Cargobob, Cropduster, Nevada. Och sist men inte minst motorcyklarna: BF-400, Faggio, Mountain Bike, NRG-500, Pizzaboy, Sanchez och Wayfarer. Redigerad 2 januari, 2007 av Tim141 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Tror du att R1 och R2 sitter på vänster sida med? det säger ju sig självt att R e Right när dom andra heter L1, L2 och L3 (alltså vänster) REKLAM: http://modarkivet.se/oscar/images/index.php På Julafton ska det släppas! (DK beta då) Ja, men var lite mer petig när du ändå är igång. Quota en post som är månader gammal för att påpeka ett skrivfel som personen som ställde frågan till att börja med inte ens påpekade, och sen gör du reklam. Fan vad bra post där. Då kan jag också vara petig. Haha, omg, vad noob du är. Liten bokstav i början på ny mening, tror du det är så man skriver? Haha, det är skrattretande. E istället för är, hur värdelös får man vara på grammatik? Och julafton är en helgdag, och helgdagar skrivs inte med stora bokstäver i början om de inte är det första ordet i en ny mening. Ah, petig ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Cortez!? Vars har du hållit hus den senaste månaden? Kul att se dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tim141 Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Har hört att när man åker passagerarplan så kan man kapa planet, hur gör man då om man ska kapa ett plan på PS2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasty Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Har hört att när man åker passagerarplan så kan man kapa planet, hur gör man då om man ska kapa ett plan på PS2? Haha, det går inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 (redigerad) Har hört att när man åker passagerarplan så kan man kapa planet, hur gör man då om man ska kapa ett plan på PS2? Du måste vänta tills planet har lyft helt och kör mot destinationen. Sedan är det bara att trycka på trekant + L1 så får du en view inne I planet. Det är som att vara inne på polisstationen. Tar du upp en pistol eller liknande får du en wanted level, så du måste döda piloten med en ett melee vapen. Redigerad 24 april, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Vart finns FBI Truck och då menar jag INTE FBI Rancher? Är det en mod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Vart finns FBI Truck och då menar jag INTE FBI Rancher? Är det en mod? Finns inte att få tag på i spelet. Man måste köpa extrapaket för att få den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Vart finns FBI Truck och då menar jag INTE FBI Rancher? Är det en mod? Car spawner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Finns inte att få tag på i spelet. Man måste köpa extrapaket för att få den. Extrapaket? vart köper man sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tim141 Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Du måste vänta tills planet har lyft helt och kör mot destinationen. Sedan är det bara att trycka på trekant + L1 så får du en view inne I planet. Det är som att vara inne på polisstationen. Tar du upp en pistol eller liknande får du en wanted level, så du måste döda piloten med en ett melee vapen. måste jag trycka på trekant och L1 samtigigt eller?? för när den har lyft helt och jag trycker trekant och L1 samtidigt så faller jag bara ut från planet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Extrapaket? vart köper man sånt? Nja, extrapaket är kanske fel ord. Men jag tänkte på den här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Nja, extrapaket är kanske fel ord. Men jag tänkte på den här. Kan man spawna bilar med den där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Kan man spawna bilar med den där? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 (redigerad) Ja. Alla bilar? även det stora transportplanet? Edit: vart hittar man flygplanet Andromada? Redigerad 27 juni, 2007 av Hvl10nh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Alla bilar? även det stora transportplanet? Edit: vart hittar man flygplanet Andromada? Ja. Fast du kommer få svårt att flyga dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Ja. Fast du kommer få svårt att flyga dom. Är Andromada svår fluget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Är Andromada svår fluget? Är inte säker på att man får Andromada, men jag tror det. Grejen är att alla fordon hamanr i garaget utanför CJ's hus i Ganton. Så du får problem att åka därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tim141 Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Du måste vänta tills planet har lyft helt och kör mot destinationen. Sedan är det bara att trycka på trekant + L1 så får du en view inne I planet. Det är som att vara inne på polisstationen. Tar du upp en pistol eller liknande får du en wanted level, så du måste döda piloten med en ett melee vapen. det går ju inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkoo Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 det går ju inte... Du fattar inte att han dumförklarade den som skrev så va? Trekant(Y på Xbox) gör ju så att du går/hoppar ur fordonet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts