Cyper Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Finns också parkerad nere vid skrottippen vid Mount Chiliad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tim141 Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 (redigerad) En fråga. hur gör jag för att växla spår när jag kör tåget?( det jag menar är hur man gör för att växla in tåget du kör till ett annat spår om det nu finns fler än ett spår där du kör) Är det någon speciel knapp man ska trycka på? OBS!!! Frågan gäller Playstation 2 Redigerad 16 juni, 2006 av Tim141 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 (redigerad) Ett plan fastnaglat mellan två hus, Lite nordväst om det övergivna flygfältet Quotar en gammal post. Har fortfarande inte hittat. Sökt nordväst här men hittade ingenting.S_kt_h_r.._Finns_inget..bmp Redigerad 16 juni, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tim141 Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Hur gör man för att låsa/låsa upp fordon? Är det någon speciel knapp man ska trycka på eller är det något fuska som man ska aktivera? OBS!!! Frågan gäller Playstation 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Till både dina frågor, Tim: Går inte att göra det på något sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tim141 Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Till både dina frågor, Tim: Går inte att göra det på något sätt. Men då har jag en fråga angående tågen. Om det inte går att växla spår när du kör tågen varför ska man då ha mer än ett spår på de flesta ställena? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tim141 Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Hur gör man för att kunna spela med två spelare? är det bara vissa uppdrag man kan göra det på? eller är det i hela spelet? Frågan gäller PS2(Playstation 2). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 För att tåget kanske kommer från de andra hållet.. o nej 2 player "ställena" hittar man lite överallt i san andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tim141 Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Jag har två frågor angående polisen. Fråga 1: Var i polishuset hittar jag polisklädnaden? Jag vill ha reda på var i varje polishus polisklädnaden finns. Fråga 2: Hur tar jag en polisbil från polisens pakeringshus utan att bli tagen/upptäckt(utan att larmet i parkeringshuset sätter igång)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tim141 Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Var kan jag hitta följande fordon?: Lawn Mower, Forklift, Bandito, Combine Harvester, Dumper, Kart, AT400, Dune, Journey, Monster, Sweeper, Hulster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Revenger Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Jag har en fråga, min lilla CJ börjar bli sugen på en kostym, och undrar alltså vart man kan köpa en? Har inte kommit utanför Grove Street ännu, men transporter till andra städer är inget problem, dock kanske man inte kan få tag på någon fin kostym såpass tidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Du måste låsa upp Didier Schacks som man låser upp i slutet av spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tim141 Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 (redigerad) 50 cent:angående tågen:Ja, det är riktigt men tåget kör bara på ett spår Redigerad 25 juli, 2006 av Tim141 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noelius Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Hej, jag har problem med ett uppdrag. Det är ett woozie-uppdrag där man ska flyga och landa någonstans och sedan hoppa fallskärm ner på någon fördämning för att stoppa strömtillförsel tror jag. Men där den gula markeraren tycker att jag ska landa planet är det bara vatten! Vad gör jag? Snälla hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Hej, jag har problem med ett uppdrag. Det är ett woozie-uppdrag där man ska flyga och landa någonstans och sedan hoppa fallskärm ner på någon fördämning för att stoppa strömtillförsel tror jag. Men där den gula markeraren tycker att jag ska landa planet är det bara vatten! Vad gör jag? Snälla hjälp! Ifall det är det uppdraget jag tror att det är, så ska du inte landa nånstans. Du ska flyga igenom en ring som finns nånstans uppe i luften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Ifall det är det uppdraget jag tror att det är, så ska du inte landa nånstans. Du ska flyga igenom en ring som finns nånstans uppe i luften. Helt rätt, fast den är hööööööööööööögt uppe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zeem Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Om du menar när du kör tåg, då finns det Level 1 och Level 2. När du klarat båda så får man 50 000$ Kan man köra om det? Alltså när man är klar, gå och spara, sedan gå tillbaka och köra o få 50 000 till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Kan man köra om det? Alltså när man är klar, gå och spara, sedan gå tillbaka och köra o få 50 000 till? Det tror jag nog. Fast jag är inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Får man polisunieformen när man kört alla polis uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Får man polisunieformen när man kört alla polis uppdrag? Nej den får du när du har dejtat Barbara till 100%. Mer info finns i denna tråd http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...&hl=Barbara Prova att söka nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts