Tarzan Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) På Vice City kan jag ha på högsta upplösningen helt utan problem, men i GTA 3 kan jag bara köra på låg upplösning annars hackar det hela tiden och går inte att spela. Någon som vet vad man kan göra åt detta? Obs, jag har testat med en massa patchar och sånt men det verkar inte funka ändå. Redigerad 17 december, 2004 av Tarzan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Är spelet köpt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 17 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Är spelet köpt? Japp köpte det på Webhallen igår. Kostade bara 119 kr så jag kunde inte låta bli! Har haft det till PS2 innan men saknade det så mycket hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Testad version 1.1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Ändra frames limitern och annat i inställningarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts