Kaboom Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Varför gör ni inte ett: Gta Advance forum Gta Next Forum (Angående de framtida gta spelen)...?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) Varför gör ni inte ett: Gta Advance forum Gta Next Forum (Angående de framtida gta spelen)...?? GTA: Advance = Allmänt GTA-snack Next GTA = Allmänt GTA-snack Får jag fråga hur många det är som har startat en topic som handlar om Advance-versionen? Det är väl under 10 säkert så varför starta en ny kategori? Redigerad 17 december, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) "Allmänt GTA-snack Här snackas det rent allmänt om GTA-spelen. Vilket blir nästa GTA-spel och vad kan förbättras? Vilket GTA-spel är bäst?" passar väll bra som "Gta next" forum, eller? Redigerad 17 december, 2004 av Jocken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Tycker inte att man ska behöva ha ett eget forum för GTA-Advance, för det lär ju inte vara så stort spel och nästan ingen har ju det.. (Tror jag iaf..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Tycker inte att man ska behöva ha ett eget forum för GTA-Advance, för det lär ju inte vara så stort spel och nästan ingen har ju det.. (Tror jag iaf..) men dom som har det borde ju kunna snacka om det någon stanns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 men dom som har det borde ju kunna snacka om det någon stanns ...precis som de kan i Allmänt GTA-snack eller i spelforumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 ...precis som de kan i Allmänt GTA-snack eller i spelforumet det kanske är lite jobbigt om gta-snack blandas med frågor eller roliga saker om gta advance. samma sak i spel-forumet ser man massa topicar om andra spel, och någon stanns i den högen av topicar hittar man en och annan topic om gta atvance... det är nog lite frustrerande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) Men det verkar ju inte lite onödigt att ha en "forumdel! med 10 topicar? hur vet du att det bara är 10 st. som har det? det är säkert många fler än du tror som har det och om det nu e så att bara finns 10 st trådar om gta-advance så kan man ta bort gta-advance-forumet... Redigerad 20 december, 2004 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) Därför att det nu finsn runt 3-4 "aktiva" topicar. Och sedan skulle det kanske komma 5-6 stycken som handlar om spelat är värt pengarna osv. dom som har det kan ju inte riktigt disskutera det någonstanns. det är därför som 3-4 topicar är aktiva (enligt dig (har inte kollat själv)). om det skulle bli en sektion om gta-advance så tror jag att det skulle diskuteras (mycket?) mer. Redigerad 20 december, 2004 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 får jag fråga här : Hur många har GTA advance? mindre än 1% kommer svara "jag!" därför är det inte lönt. Och framtida ska vara i almänt gta snack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 får jag fråga här : Hur många har GTA advance? mindre än 1% kommer svara "jag!" därför är det inte lönt. Och framtida ska vara i almänt gta snack! du kan ju göra en poll. om du inte gör det så gör jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 får jag fråga här : Hur många har GTA advance? Jag... ...men fråga istället hur många som använder det effektivt. Höhö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 får jag fråga här : Hur många har GTA advance? mindre än 1% kommer svara "jag!" därför är det inte lönt. Och framtida ska vara i almänt gta snack! Jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jag.. Jo, du har laddat ner det och spelar med emulator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jo, du har laddat ner det och spelar med emulator Ja? Spelar det någon roll? Man kan ju ha ett spel fast man spelar spelet med en emulator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Ja? Spelar det någon roll? Man kan ju ha ett spel fast man spelar spelet med en emulator? man får ej prata emulatorer här *ondsint skrikande* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts