Padde Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 http://www.webhallen.com/prod.php?id=36244 Ozzy osbourne är inte med,,, på k rose är det samma sak.. på kdst också. varför gör dom så ? lönt att släppa ett soundtrack om inte alla låtar är med.. makes no sense ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) aa skumt. Redigerad 17 december, 2004 av HardPaty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 De skulle väl släppa ett soundtrack med alla låtar, och ett med ett urval av de bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Vafalls.... Inge Guns'n'Roses? Inge DJ-tjöt? Vafan, lika bra att ha på spelet istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 ska dom typ inte släppa en dvd med alla låtar??? säkert skitdyr :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 17 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 det är ju inte många låtar som fattas men ändå.. så det är knappast en licensfråga eller nåt ? Aja då skiter jag i att köpa även om det var billigt vilken bluff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Inte ozzy!?! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Inte ozzy!?! (:!!! Tänker samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Dom kunde skippat alla skit med bara pratet från kanalerna och kört varenda jävla låt istället... Det hade sålt bättre om alla låtar var med, men det skulle antagligen bli dyrt för dom att tillverka det (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
riech Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Ingen Billy Idol - White Wedding?!?!?!?!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Dom kunde skippat alla skit med bara pratet från kanalerna och kört varenda jävla låt istället... Det hade sålt bättre om alla låtar var med, men det skulle antagligen bli dyrt för dom att tillverka det 1 låt~3 min 3 min~3 mb 3x16 låtar= 48 mb..? På en skiva!? Även om vi antar att låtarna är ca 6 minuter är det fortfarande orimligt att de inte får plats med alla låtar. De hade ju sparat ofantliga pengar om de hade gjort typ fyra radiostationer på en skiva. Eller alla låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 1 låt~3 min 3 min~3 mb 3x16 låtar= 48 mb..? På en skiva!? Även om vi antar att låtarna är ca 6 minuter är det fortfarande orimligt att de inte får plats med alla låtar. De hade ju sparat ofantliga pengar om de hade gjort typ fyra radiostationer på en skiva. Eller alla låtar. du glömmer att cdskivor är okomprimerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 du glömmer att cdskivor är okomprimerade. Point taken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
+Pine+ Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 stämmer det att 8cd soundtracket kostar 279 på webhallen och 589 på cdon? fan va lack jag blir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 ozzy e visst me:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Dom kunde skippat alla skit med bara pratet från kanalerna och kört varenda jävla låt istället... mm..men ibland är det rätt kul att lyssna på allt prat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts