Spectre Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Fan va många topicar det är som bara upprepas hela tiden. Folk sitter bara och skriver om en massa skit hela tiden. Allting bara upprepas om och om igen. och igen och igen och igen och igen o.s.v. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Lås topicen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Stämmer bra, hjälper dock inte att starta diskussion om det, folk lär sig aldrig. En bra idé kanske är att göra en FAQ ? Låter denna tråd leva vidare, men tro mig, den kommer spåra ur. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Jag tycker man ska låsa. Moderatorerna borde väll fatta själv att detta är en lika onödig topic som alla andra. Gör en ordentlig topic om ämnet som vi sedan kan klistra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Till och börja med har detta inget med San Andreas, posta det då i det allmänna forumet. Är det smart att skapa en ny topic som är helt värdelös då? De du skrivit är minst sagt det mest idiotiska jag sett någon skriva. Jag har dessutom sett en hel del av den här typen topics, så sök innan du skapar en sådan meningslös tråd som denna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Varför är inte denna tråd vettig att diskutera i då ? Spelar väll ingen roll om vem som gör den, bara dom som skriver i den har lite vett i skallen. Varför inte låta denna tråd finnas kvar ett tag iaf, det kan vara bra för folk att lämna lite förslag över hur vi ska göra. FAQ? Hårdare regler? Avstängning? Ge förslag! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Lås den Jocken så blir vi alla glada... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 döda de som gör onödiga topics! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Kan inte du ,Jocken som är mod, låsa topicen och istället Skapa en ny tråd där du förklarar att man MÅSTE SÖKA innan man skapar ny topic. Skriv också att det är olagligt att skriva topicar om Ufon, Leatherface och dom där förbannade Spökbilarna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Här försöker man få lite lugn och ro och skapa en diskussion men får alla emot sig Jaja, låser väll denna då, men tro inte att jag kommer att skapa en ny likadan tråd för det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts