goolie67 Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Jag vet att det finns extra uppdrag t.ex på cykel, där man ska dela ut paket. Nu är frågan bara var finns de uppdragen? Jag har för mig att jag sett en tråd om detta, men kan inte hitta den igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) Courier uppdrag heter det... det finns ett i varje stad: LS, SF och LV LS: Roboi's Food Mart, ligger i Commerce Fordon: BMX SF: Hippy Shopper, ligger i Hashbury tror jag Fordon: Freeway LV: Burger Shot, Redsants East Fordon: Faggio För att starta uppdragen så ska du sätta dig på det utvalda fordonet Redigerad 17 december, 2004 av Tidsam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
goolie67 Skrivet 17 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Tack Tidsam!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts