Jump to content

Konserter!

P-C
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 51
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tack! :(

SuperduPer?: Eller hur är In Flames grymma live!? Funderar också på att åka upp till Göteborg för att se dark Tranquillity, men jag är inget fan av dem så det kanske är lite väl långt att ta mig ända dit.... jaja, vi får se ;)

Den konserten jag var på var ok.. tyckte ljudet var lite smått kasst. Kan tillägga att konserten var den 28e december 2001 och i Trägårn i gbg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

TLK här i borlänge....

NEJ jag gillar dom INTE... men de va gratis, så ja gick me 3 kompisar.. så kom man me i tidningen oxo... men dom stava mitt efter namn (brodén) helt fel.. dom skrev braler ;) o så stötte ja på en tjej (INTE seriöst) hon såg förstörd ut... :P

ska antagligen gå på cradle of filth i mars

vart ska COF spela någonstans? Har velat sett dom skit länge ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mycket bra val! Det enda störiga är att det förmodligen kommer vara en massa Maiden "n00bs" där.

Jo, men om man ställer sig någon meter ifrån scenen så tror jag man slipper de flesta. :)

Fast det kommer inte vara värre än Metallica-konserten. Man går runt och lunkar och är allmänt glad, och så hör man några diskutera vilken Metallica-låt de gillar bäst. Horror att höra de nämna låtar från Loadsen och St. Anger... brr. :lol:

Maiden har åtminstone behållit samma stil igenom alla skivor (eller ja, två-tre undantag, men fuck that. Jag snackar om tiden med Bruce), så man vet ändå att alla där gillar samma musik.

Btw., vilka är förband till Maiden?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, men om man ställer sig någon meter ifrån scenen så tror jag man slipper de flesta. :P

Fast det kommer inte vara värre än Metallica-konserten. Man går runt och lunkar och är allmänt glad, och så hör man några diskutera vilken Metallica-låt de gillar bäst. Horror att höra de nämna låtar från Loadsen och St. Anger... brr. ;P

Maiden har åtminstone behållit samma stil igenom alla skivor (eller ja, två-tre undantag, men fuck that. Jag snackar om tiden med Bruce), så man vet ändå att alla där gillar samma musik.

Btw., vilka är förband till Maiden?

MegaDeth är förband.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fast det kommer inte vara värre än Metallica-konserten. Man går runt och lunkar och är allmänt glad, och så hör man några diskutera vilken Metallica-låt de gillar bäst. Horror att höra de nämna låtar från Loadsen och St. Anger... brr. ;P

Stackare! Jag förstå hur det känns.

GTA_idioten: "2003 Bubbels (Hur dom nu heter) Sandviken" !!??!!?+

Fyfan!!! :P Inte för att jag vill klaga på din musiksmak, men...

...KISS däremot!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor