R2D2 Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Jag har bara gått på en konsert, det var Rammstein, 2004-11-18 i Globen. Samma här. Fy fan vad den ägde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 heheheh Den var bra (:!!! Tack! SuperduPer?: Eller hur är In Flames grymma live!? Funderar också på att åka upp till Göteborg för att se dark Tranquillity, men jag är inget fan av dem så det kanske är lite väl långt att ta mig ända dit.... jaja, vi får se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 har varit å sett In flames Sentenced Children of bodom Stratovarius Masterplan och nu i sommar ska man väll se Iron maiden också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
superduPer? Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Tack! SuperduPer?: Eller hur är In Flames grymma live!? Funderar också på att åka upp till Göteborg för att se dark Tranquillity, men jag är inget fan av dem så det kanske är lite väl långt att ta mig ända dit.... jaja, vi får se Den konserten jag var på var ok.. tyckte ljudet var lite smått kasst. Kan tillägga att konserten var den 28e december 2001 och i Trägårn i gbg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Det var typ Organism 12 / PST-Q och Promoe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 i år Franz ferdinand Lars Winnerbäck Lars Winnerbäck (ja, 2 gånger) =) Annars var Neil Young 2000 mkt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 TLK här i borlänge.... NEJ jag gillar dom INTE... men de va gratis, så ja gick me 3 kompisar.. så kom man me i tidningen oxo... men dom stava mitt efter namn (brodén) helt fel.. dom skrev braler o så stötte ja på en tjej (INTE seriöst) hon såg förstörd ut... ska antagligen gå på cradle of filth i mars vart ska COF spela någonstans? Har velat sett dom skit länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 1. Rammstein i Globen, 2004-11-18 Keft ditt fanskap Okey, håll i hatten. Pistvakt Elektric Banana Band Galenskaparna (hmm, konsert?) Markoolio ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 ...inte nog iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Gyllene tider och U2 är väl dom 2 stora jag gått på, en har jag gått på massa små som jag knappt kommer ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Hmmz. AC/DC för nå't år sen, minns inte när. Det var en sommar iallafall, i halv-huvudstaden. Metallica i år i halv-huvudstaden. Och Tomas Ledin ( ) för något år sen, på Öland. Blö. Har planerat att se Maiden nästa år också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Jag har aldrig varit på någon konsert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Har planerat att se Maiden nästa år också. Mycket bra val! Det enda störiga är att det förmodligen kommer vara en massa Maiden "n00bs" där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Mycket bra val! Det enda störiga är att det förmodligen kommer vara en massa Maiden "n00bs" där. Jo, men om man ställer sig någon meter ifrån scenen så tror jag man slipper de flesta. Fast det kommer inte vara värre än Metallica-konserten. Man går runt och lunkar och är allmänt glad, och så hör man några diskutera vilken Metallica-låt de gillar bäst. Horror att höra de nämna låtar från Loadsen och St. Anger... brr. Maiden har åtminstone behållit samma stil igenom alla skivor (eller ja, två-tre undantag, men fuck that. Jag snackar om tiden med Bruce), så man vet ändå att alla där gillar samma musik. Btw., vilka är förband till Maiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Jo, men om man ställer sig någon meter ifrån scenen så tror jag man slipper de flesta. Fast det kommer inte vara värre än Metallica-konserten. Man går runt och lunkar och är allmänt glad, och så hör man några diskutera vilken Metallica-låt de gillar bäst. Horror att höra de nämna låtar från Loadsen och St. Anger... brr. Maiden har åtminstone behållit samma stil igenom alla skivor (eller ja, två-tre undantag, men fuck that. Jag snackar om tiden med Bruce), så man vet ändå att alla där gillar samma musik. Btw., vilka är förband till Maiden? MegaDeth är förband. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 MegaDeth är förband. Men fy fan vad sämst. Megadeth är inte bra längre. Såg dessutom dem när de var förband åt AC/DC, de var inte bra då heller. Aja, får väl överleva.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 1997 Kiss Göteborg 1997 The rolling stones Göteborg 2003 Bubbels (Hur dom nu heter) Sandviken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Fast det kommer inte vara värre än Metallica-konserten. Man går runt och lunkar och är allmänt glad, och så hör man några diskutera vilken Metallica-låt de gillar bäst. Horror att höra de nämna låtar från Loadsen och St. Anger... brr. Stackare! Jag förstå hur det känns. GTA_idioten: "2003 Bubbels (Hur dom nu heter) Sandviken" !!??!!?+ Fyfan!!! Inte för att jag vill klaga på din musiksmak, men... ...KISS däremot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Jag har gått på : Jimmy Jansson Status Quo Magnus Uggla Alcazar Jamie Meyer Herreys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Det var typ Organism 12 / PST-Q och Promoe. fan jag är avundsjuk jag har träffat Promoe! Han bor inte så långt ifrån mig Två ur fattaru bor i samma kavrter som mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts