MyStiC Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) Cheat: Beach Party Pedestrians turn into girls wearing swimsuits. Vehicles are also beach style and CJ will be dressed in shorts and sandals: UP, UP, DOWN, DOWN, SQUARE, CIRCLE, L1, R1, TRIANGLE, DOWN Cheat: Get Parachute LEFT, RIGHT, L1, L2, R1, R2, R2, UP, DOWN, RIGHT, L1 Cheat: Massive Bunny Hops CJ has the ability to bunny hop on the bmx over massive distances: TRIANGLE, SQUARE, CIRCLE, CIRCLE, SQUARE, CIRCLE, CIRCLE, L1, L2, L2, R1, R2 Cheat: Maximum Muscles TRIANGLE, UP, UP, LEFT, RIGHT, SQUARE, CIRCLE, LEFT Cheat: Monster Truck RIGHT, UP, R1, R1, R1, DOWN, TRIANGLE, TRIANGLE, X, CIRCLE, L1, L1 Cheat: Spawns a Stunt Plane CIRCLE, UP, L1, L2, DOWN, R1, L1, L1, LEFT, LEFT, X, TRIANGLE Cheat: Vehicle of Death Any vehicle the player is using becomes invincible and gains the ability to instantly destroy anything it touches. L1, L2, L2, UP, DOWN, DOWN, UP, R1, R2, R2 Nu kan man göra så att cyckeln hoppar skit högt!! Källa: Www.Gtawh.com Redigerad 17 december, 2004 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 ha ha ha fusken funkar skitt kul att hoppa med cyklen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 GRYMT det där med den ökar hoppdistansen verkar ascoolt! Ska testa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 räknas det där som fusk i listan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Tänk efter nu.. Det är fusk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Men huvudsaken är att ta bort dom om man ska göra ett uppdrag... altså kan man latja med fusk och sen, nej nu ska jag köra mission. då tar man bort fusken och kör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Jag anser att alla som fuskar på uppdrag och sånt är ena jävla bajskorvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Vart fick du sidan ifrån ?? Fusk sidan alltså!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Vart fick du sidan ifrån ?? Fusk sidan alltså!! Här finns massa fusk.... http://www.gamefaqs.com/console/ps2/code/36831.html Sen skadar det inte att spara gamesfaqs i "mina favoriter" heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Jag anser att alla som fuskar på uppdrag och sånt är ena jävla bajskorvar. Man kan väll inte tänka så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) Jag fuskar aldrig på ett spel förens jag har klarat det eller börjat tröttna på det. Jag gör vissa undantag ibland men sparar ALDRIG efter det. Edit: skulle lägga till lite bara Redigerad 17 december, 2004 av alex_gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Jag anser att alla som fuskar på uppdrag och sånt är ena jävla bajskorvar. Det stämmer ju inte. Det är såna som du är bajskorvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 håller med dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NeScO Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Håller med Spectre, Fuskar man sig genom ett spel så förstör man ju allt!!! Har inte fuskat mig genom nåt uppdrag och har ändå klarat hela storyn!!! _____________________________________________________________ Men nu har jag blivit utråkad så jag fuskar för att kolla allt på spelet... MEN JAG SPARAR INTE (det förstör ju statsen) San andreas är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Man behöver inte fuska för att göra skit stora hopp med en BMX. Man behöver bara hålla inne L1 och sen direkt efter man släppt den så trycker du på O så hoppar man ca 15m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShizzHnit Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 vad f*n är parachute? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 vad f*n är parachute? fallskärm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Jag fuskar aldrig i storyn, men i slutet brukar jag röja runt lite och använda fusk, men ALDRIG (!!) i storyn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 jag gjorde ett fusk slupvis, att jag tryckte på några slupade knappar så fick jag en sån där ryggrakret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 jag gjorde ett fusk slupvis, att jag tryckte på några slupade knappar så fick jag en sån där ryggrakret. Slumpvis vaa vavava yeeeah right! Säääkert slumpvis! (:!!! Det var ett skämt alltså, därav " ". Nu behöver ingen citera mitt inlägg och klaga på att han visst det gjorde det slumpvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts