Frostic Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) Jag behöver hjälp igen med ett uppdrag, jag sökte nyss men jag hittar ingen liknande tråd. Alltså, det där uppdraget i SF där man ska skynda sig att spränga alla vägspärrar som några gäng har satt upp är ju omöjligt, skåpbilen hinner ju alltid komma innan man har sprängt alla vägspärrar. Så hur gjorde ni för att klara det? Redigerad 17 december, 2004 av danneroller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Det var ju jättelätt tyckte jag, klarade det på första försöket, var ju bara att åka snabbt som fan till alla vägspärrar och spränga bort bilarna med raketgeväret och skjuta ner alla gubbar med kulsprutan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 17 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Jag fattar inte varför jag har så svårt med det, alla andra uppdrag har ju varit lätta, men helt plötligt går det inte lika lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Använd först Sniper riflen att skjuta ner alla fiender (zooma in och huka dig, så går det lättare) ta sen raketgeväret och spräng bilarna. Skjut på huset med fiender i fönstren, så dör alla med en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Dom flesta gubbarna dör i samband med att bilarna sprängs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Blow em' all to damnation, partner. Det tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 kastade bara handgranater som en galning jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dennis_b Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Gjorde uppdraget en j*vla massa gånger! sen klarade jag det. (:!!! fast san andreas är mitt första GTA spel på ps2 så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Det var ju jättelätt tyckte jag, klarade det på första försöket, var ju bara att åka snabbt som fan till alla vägspärrar och spränga bort bilarna med raketgeväret och skjuta ner alla gubbar med kulsprutan. samma här! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts