MAV Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Den "Jugoslaviska maffian" är väl högst påtaglig i Stockholm? Vad dillar du om ??? Jag ser inga maffia-män när jag är ute. Men jag ser en JÄVLA massa skit ungar som leker häftiga. Leker med knivar i sina små sketna gäng. T.ex. Utanför Skärholmens Tunnelbane station. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Vad dillar du om ??? Jag ser inga maffia-män när jag är ute. Men jag ser en JÄVLA massa skit ungar som leker häftiga. Leker med knivar i sina små sketna gäng. T.ex. Utanför Skärholmens Tunnelbane station. Jag tror inte maffian går omkring i långa rockar och med hattar som man ser på film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jag ser inga maffia-män när jag är ute. Borde du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) Jag skulle vilja ha GTA:malmö med uppror och grejer! Redigerad 23 december, 2004 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAV Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Malmö !!!!!!!!!!!!!! Hahahahah Den skithålan. Nej tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 (redigerad) Jag skulle vilja ha GTA:malmö med uppror och grejer! Då hade man ju inte vågat gå in i Rosengård!! Men det hade varit kul att köra ett race på strippen. Redigerad 26 december, 2004 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nomic Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 GTA: Stockholm snatta godis på gulan (i vällingby) och åka t-bana, dra till ikea och köpa möbler, hamburgare på max och kolla på film på sergel (kortfilm, ofcourse) självklart så skulle graffitin vara mer graffiti och inte meningslöst klotter som det är i SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 jag skulle vilja att det skulle utspela sig i LC,VC och SA + en ny stad ungefär som att man kan flyga mellan städerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 jag skulle vilja att det skulle utspela sig i LC,VC och SA + en ny stad ungefär som att man kan flyga mellan städerna! Nej det ska vara nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
busniclas Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Om det nu utspelar sig i ett annat land så måste ju språke vara som man snackar i landet. Vore värdelöst ifall de snackade engelska med brytning som om det vore någon dålig jävla hollywood film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Paris, slutet av 60-talet... aah, hippies, baugetter, konstnärer med baskrar. och alla ska prata franska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Ja nu börjas det igen precis som för två årsen Jag vill dock ha ett GTA - Soviet (precis som förra gången) som utspelas under Revolutionen. Även om det inte blir så tror (och hoppas) jag att man kan gå in i alla hus och byggnader efterssom "The Elderscrolls IV - Oblivion" kommer att släppas till PS3 och där kan man precis som i 3:an, Morrowind, gå in i alla hus, Så PS3:an har i alla fall kapaciteten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johannes Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Ja fan va tufft.. å sno elefanter v folk..å göra uppdrag åt lejon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 GTA:Jamaica fatta va ballt ändå, hela ön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Vad dillar du om ??? Jag ser inga maffia-män när jag är ute. Men jag ser en JÄVLA massa skit ungar som leker häftiga. Leker med knivar i sina små sketna gäng. T.ex. Utanför Skärholmens Tunnelbane station. Du vet maffia-medlemmar brukar inte stå och leka på gatan dom har nog andra saker för sig du vet, dom är inga jävla äppelpallar-gäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Gta: Berlin?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Gta - Happaranda ! så jävla kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Skulle vara tråkigt om gta utspelade sig i tex, sthlm sverige är töntigt och suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Gta - Happaranda ! så jävla kul Nej, så jävla tråkigt! Skulle spy om det kom ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Nej, så jävla tråkigt! Skulle spy om det kom ut. Klart att nästa GTA ska utspelas i FJÄLLEN! Köra skoter å få kommentarer av kottar och samla respekt av älgar. Seriöst: va sägs om att göra GTA 1 eller 2 i 3D?. Hade vart nått 69: Sex ställning, men även horoskop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts