Crusader Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Jag tvivlar på att det Blir London. Kanske om The Getaway inte fanns men inte nu. Och GTA:Tokyo hade inte varit så fel. Tänk er, Yakusa, onda Japanska affärsmän, Samurai svärd, Kinesiska maffian... Godzilla...! Blir det Europa så blir det nog Paris eller Berlin eller något sånt. Kanske Malmö-Köpenhamn? Undrar hur det blir. När VC kom så trodde vi aldrig att de skulle kunna göra ett bättre GTA spel. "Mer kan de inte få in i ett spel","Kan inte bli större", "Kan inte få in mer finnesser" sa alla innan SA. Nu säger väl alla det igen. HUR ska de kunna förbättra serien mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rejtan Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Men no-way att dom gör ett Europa, det skulle dröja hur jävla länge som hälst att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Men no-way att dom gör ett Europa, det skulle dröja hur jävla länge som hälst att göra. Varför det? Städerna är väl inte större här än i USA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAV Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Blir det London är jag nästintill säker på att åtalet blir -69. Dels för att GTA:London som finns nu, utspelade sig där, och sedan, som en forummedlem påpekade förut, så dyker siffran -69 upp på väldigt många ställen i SA för att inte betyda något. Jag vill inte verka pervers eller något sådant men jag vill bara påpeka att 69 har ett sexuelt samanhang. Om ni vet vad en 180 är så vet ni vad 69 betyder. (69=180) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Hoppas London och att det ska utspela sig runt år 2000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 haha 69 är en sex ställning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) Jag tvivlar på att det Blir London. Kanske om The Getaway inte fanns men inte nu. Och GTA:Tokyo hade inte varit så fel. Tänk er, Yakusa, onda Japanska affärsmän, Samurai svärd, Kinesiska maffian... Godzilla...! Blir det Europa så blir det nog Paris eller Berlin eller något sånt. Kanske Malmö-Köpenhamn? (:!!! Undrar hur det blir. När VC kom så trodde vi aldrig att de skulle kunna göra ett bättre GTA spel. "Mer kan de inte få in i ett spel","Kan inte bli större", "Kan inte få in mer finnesser" sa alla innan SA. Nu säger väl alla det igen. HUR ska de kunna förbättra serien mer? Rockstar gav ut SA även om true crime redan hade digitaliserat LA och Driver redan hade gjort om Las Vegas. Jag tror på någonstans i Storbritanien b.l.a eftersom Maccer och Paul kommer därifrån. Redigerad 21 december, 2004 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 jag tror på south park. i sydvästra USA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Rockstar gav ut SA även om true crime redan hade digitaliserat LA och Driver redan hade gjort om Las Vegas. Jag tror på någonstans i Storbritanien b.l.a eftersom bland annad Maccer och Paul kommer därifrån. Det har du ju faktiskt rätt i. Där av en av orsakerna att de driver med de spelen i SA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 först vill jag bara säga att london är trisst, grått och trångt, skulle nog vara svårt att ha kul i en sån stad. men stockholm skulle vara bra som stad fasst om inte det vore så tråkig brottslighet där(jämfört med USA) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 först vill jag bara säga att london är trisst, grått och trångt, skulle nog vara svårt att ha kul i en sån stad. men stockholm skulle vara bra som stad fasst om inte det vore så tråkig brottslighet där(jämfört med USA) För det första har jag besökt london och det är definitivt inte lika grått och trist som det visas i the getaway. För det andra kan man inte jämnföra brottsligeten i gta-spelen med verkligheten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 men att lägga in maffia i stockhlom skulle inte passa särskilt bra, enligt mig. det jag menade med att london var trisst var att det är så platt inga kullar. vad jag vet finns det heller inte några berg utanför london? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAV Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Jag skulle inte vilja att nästa gta spel utspelar sig någonstans där dom har vänster-trafik !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
An3LL Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) deleted Redigerad 22 juli, 2021 av An3LL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAV Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) Det vore Skit kul Om nästa Gta utspelar sig i Europa miljöer man känner igen. Men inget jävla Gta Moskva !!!! "If you don't like the team you should get the F*ck of the Stadium" Redigerad 21 december, 2004 av MAV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 men att lägga in maffia i stockhlom skulle inte passa särskilt bra, enligt mig. Varför inte? Det är ju inte som att den inte förekommer. Ryska maffian jobbar en hel del i stockhlom. Svenska maffian förlorade sin ledare för 10 år sen så jag vet inte om den finns kvar, vem vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 vadå ledaren dog? JAG LEVER! MOHAHAHAHAhA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Varför inte? Det är ju inte som att den inte förekommer. Ryska maffian jobbar en hel del i stockhlom. Svenska maffian förlorade sin ledare för 10 år sen så jag vet inte om den finns kvar, vem vet? Den "Jugoslaviska maffian" är väl högst påtaglig i Stockholm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 vadå ledaren dog? JAG LEVER! MOHAHAHAHAhA! Inte dog. Arresterad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts