Frostic Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Om det här ryktet är sant så blir jag iallafall lycklig. http://www.totalgames.net/pma/21109 Vart hade ni velat att nästa spel utspelar sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Nej, USA ska det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Faktiskt är det troligare att det blir en version av Tokyo. R* har registrerat ett antal namn för nåt år sen. GTA: Vice City och GTA: San Andreas var 2 av dem, plus GTA: Liberty City, GTA: Tokyo och några ställen till. Om det är som i de andra spelen så borde det finnas hintar på vilken plats som är nästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Tänk er om det kom "Grand Theft Auto Scandinavia" då (including snow och kanske nån älg) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 London är min gissning efter som dom redan har gjort spel om LC,VC och SA (dom städer som var med i gta1). London som var ett expansionpack till gta1 ligger nog helt klart högst på Rockstars lista om det ska vara i europa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 London är min gissning efter som dom redan har gjort spel om LC,VC och SA (dom städer som var med i gta1). London som var ett expansionpack till gta1 ligger nog helt klart högst på Rockstars lista om det ska vara i europa. Det kan ligga något i det du säger. Jag tänkte också på det faktiskt och jag tycker det låter rimligast... Pfft orka GTA:Tokyo! Springa runt som en liten 160cm Japan och tillverka dataspel och anime serier låter inte så roligt enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Haha, vilka gäng i GTA: Scandinavia! Namn: Du kan välja mellan följande, Pekka, Göran, Bjarne och Nickolai. Gäng: Norska skinnheads, Malmö maffian, Samerna, Finska rangers, Danska pölsemännen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 17 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Kanske blir ett GTA:London ändå, men jag tror inte det hade varit speciellt kul. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...pic=19974&st=20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Spelet kommer ialla fall inte HETA gta London eftersom LC inte hette New York, VC inte hette Miami och för att SA Varken hette Karlifonien, Los Angeles, Las Vegas eller San Francisco. Årtalet ska antingen vara 60-70 tal. Eller nutid för att veta vad som hände med alla karaktärerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Eller framtid kanske? Den där länken om Paris idén verkade inte vara en så dålig idé när man tänker efter. Kanske blir det en blandning av de största/kändaste städerna i Europa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Blir det London är jag nästintill säker på att åtalet blir -69. Dels för att GTA:London som finns nu, utspelade sig där, och sedan, som en forummedlem påpekade förut, så dyker siffran -69 upp på väldigt många ställen i SA för att inte betyda något. Helt riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Jag vill verkligen ha London. Inte Paris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 nä gud va tråkigt om det blir London, finns redan tillräckligt med London spel, hoppas på att det blir några europeiska huvudstäder med lite landskap runt om, sen tar man flyget, tåg, eller färja om man vill byta stad. Kanske också långa motorvägar mellan städerna om det är möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Inte london för helvete vänster trafik BLÄ! Paris ska det va! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Haha, vilka gäng i GTA: Scandinavia! Namn: Du kan välja mellan följande, Pekka, Göran, Bjarne och Nickolai. Gäng: Norska skinnheads, Malmö maffian, Samerna, Finska rangers, Danska pölsemännen... och Black Army regerar vid arenan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Som sagt bara rykten. Hoppas fan inte det blir London 1969. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Alla var lika jävla negativa när SA nämndes att det skulle släppas: "Så jävla dålig. Man måste äta för att överleva det är ju för fan bättre att köpa The sims 2." "Måste man vara neger. Jag är inte rasist eller så jag bara hatar folk med annan hudfärg." "90 talet. ÅÅÅ hur dumma kan Rockstar vara min gammel mormor var ju inte ens född då. Dom hade säkert inte ens uppfunnit färgdisplay till mobilerna då. Fy fan vad kasst." Men sen när spelet hade släppts sa alla att det var det bästa dom hade spelat i hela deras ruttna liv. Jag är positiv till var än Rockstar väljer att nästa Gta kommer utspela sig. Tack för mig och godnatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 GTA tyskland 1945 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 (redigerad) GTA Afrika -jättemycket! Springa runt som en neandertalare och klubba ner folk och sno deras dinosaurier... fan vad tufft. Redigerad 19 december, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts