power_psychic Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Notera då följande: Du kan inte bränna vanliga CD-R med musik och spela upp i xbox. Bara ett fåtal xbox med Pioneer (Thomson och Phillips är vanligast i xbox) Min Xbox har klarat av att spela upp alla CD-R skivor som jag brännt, jag är väl bäst helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Om ni inte vill hålla på och bränna skivor enkom för att föra över till Xbox´en så köper man det där spelet (programmet) till den och kör över låtarna med nätverkskabel, går mycket fortare än att kopiera med skivorna. http://www.webhallen.com/prod.php?id=17983&traff=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAKungen Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 En förhandsbokning kommer läggas så snart det är möjligt. GTA:SA till Xbox måste bli bättre ä PS2-versionen som dras med tråkiga pop-ups! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Om det ändå kunde fortsätta finnas till PS2 nu kommer det bli en massa snack som ''Kan inte någon ge mig sin 100% sparning för min gick bort'' och en massa moddar (stavning) och allt tjatter PS2 Rules Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts