sonik Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Då var det då äntligen bekräftat att Pc/Xbox ägarna får sina versioner den 10:e juni nästa år..... Bara att börja vänta då....(Igen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Härligt med en Xbox version, hoppas den blir lika bra som de andra delarna var till Xbox, mycket bättre än PS2 versionerna enligt mig, bättre grafik, skönare kontroll, egen musik, speglande lack på bilarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Härligt med en Xbox version, hoppas den blir lika bra som de andra delarna var till Xbox, mycket bättre än PS2 versionerna enligt mig, bättre grafik, skönare kontroll, egen musik, speglande lack på bilarna. Kunde man sätta in sin egen musik i XBox versionen av de andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) Den borde inte komma till XBOX för att XBOX spelen kommer ju inte till PS2 , t ex Halo 2 Redigerad 17 december, 2004 av soup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) Den borde inte komma till XBOX för att XBOX spelen kommer ju inte till PS2 , t ex Halo 2 Köp en XBOX så slipper du bekymra dig [EDIT] Ser för övrigt fram emot xbox releasen då jag inte haft så mycket tid och spela under hösten då man haft rätt jobbiga studier. Så jag lär spela xbox versionen istället under dem regniga sommardagarna när man har tid för tv-spel. Redigerad 17 december, 2004 av janne5050 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Den borde inte komma till XBOX för att XBOX spelen kommer ju inte till PS2 , t ex Halo 2 Kan ju bero på att det är Microsoft som ligger bakom HALO 1 och 2. Är som att Nintendo skulle göra Super Mario Sunshine till PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Gött, får köpa de till mitt xbox åsså då fyller år 10:e juni ju :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Kunde man sätta in sin egen musik i XBox versionen av de andra? Jepp det kunde man. Passade inte riktigt med techno från 2003-2004 i Vice City om man säger så. Men skönt med lite egen musik ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 bara ett halvår till att vänta. 10/6-05 kan bara inte vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Jepp det kunde man. Passade inte riktigt med techno från 2003-2004 i Vice City om man säger så. Men skönt med lite egen musik ändå. Hur gjorde man det? Satte in musiken menar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Hur gjorde man det? Satte in musiken menar jag. Den använder musiken som man har på hårddisken om jag förstått det rätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Den använder musiken som man har på hårddisken om jag förstått det rätt... Så då måste man ladda ner musik från internet då, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 nej du lägger in det via en CD skiva........ men visst kan du ladda ner musik men räkna inte med att din xbox DVD vill läsa skivan...... orkar inte förklara varför men så ere iaf....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 17 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) Så då måste man ladda ner musik från internet då, eller? Nej du bara sätter in valfri musik cd i xboxen. Går in i cd spelaren och väljer "copy disc" nu kopieras muskien över till xbox som då går att använda i spel som stödjer egen musik. Om du anväder en kabel och för över mp3 till xboxen (modifierad) från pc så kommer musiken inte att kunna användas i spel. Redigerad 17 december, 2004 av sonik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Palla att vänta så länge... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Nej du bara sätter in valfri musik cd i xboxen. Går in i cd spelaren och väljer "copy disc" nu kopieras muskien över till xbox som då går att använda i spel som stödjer egen musik. Använda en kabel och föra över mp3 till en chippad/moddad xbox går inte.... Yay, då ska jag sälja mina gammla och köpa det till XBox istället. Tack så mycket för infot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 17 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Den borde inte komma till XBOX för att XBOX spelen kommer ju inte till PS2 , t ex Halo 2 Öhm Halo 2 har bungie gjort och dom ägs av microsoft. R* har gjort alla gta men dom ägs INTE av sony. R* har bara sålt en exkulisitet tid till sony för alla gta som kommer/har kommit till ps2. Capcom gör samma sak med Resident Evil 4 som släpps först nu till gamecube i mars sen till PS2 till november. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 17 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Yay, då ska jag sälja mina gammla och köpa det till XBox istället. Tack så mycket för infot. Notera då följande: Du kan inte bränna vanliga CD-R med musik och spela upp i xbox. Bara ett fåtal xbox med Pioneer (Thomson och Phillips är vanligast i xbox) dvd-spelare klarar CD-R. Därimot klarar alla xbox CD-RW med dock ett litet problem.... Låtarna startar ca 3-6 sekunder in i låten så ett rivit gitarr intro blir spoiserat. Orginal musik cd karar xboxen bäst..... Dock är den inte snabb att föra över musik från den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Jag har det här, man kan skicka musik som man har laddat ner till Xboxen, sen konverterar programmet musiken till rätt format, då kan man ha vilken musik som helst, och man behöver inte modifiera Xboxen då. http://www.webhallen.com/prod.php?id=17983&traff=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Notera då följande: Du kan inte bränna vanliga CD-R med musik och spela upp i xbox. Bara ett fåtal xbox med Pioneer (Thomson och Phillips är vanligast i xbox) dvd-spelare klarar CD-R. Därimot klarar alla xbox CD-RW med dock ett litet problem.... Låtarna startar ca 3-6 sekunder in i låten så ett rivit gitarr intro blir spoiserat. Orginal musik cd karar xboxen bäst..... Dock är den inte snabb att föra över musik från den. OK, tack för varningen. Ska kolla det först då. Har märkt att min XBox kan vara lite kräsen av sig med impoterade skivor och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts