Jump to content

GTA: San Andreas till Xbox och PC 10:e juni

sonik
 Share

Recommended Posts

Den borde inte komma till XBOX för att XBOX spelen kommer ju inte till PS2 , t ex Halo 2

Köp en XBOX så slipper du bekymra dig :P

[EDIT] Ser för övrigt fram emot xbox releasen då jag inte haft så mycket tid och spela under hösten då man haft rätt jobbiga studier. Så jag lär spela xbox versionen istället under dem regniga sommardagarna när man har tid för tv-spel.

Redigerad av janne5050
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så då måste man ladda ner musik från internet då, eller?

:P

Nej du bara sätter in valfri musik cd i xboxen. Går in i cd spelaren och väljer "copy disc" nu kopieras muskien över till xbox som då går att använda i spel som stödjer egen musik.

Om du anväder en kabel och för över mp3 till xboxen (modifierad) från pc så kommer musiken inte att kunna användas i spel.

Redigerad av sonik
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej du bara sätter in valfri musik cd i xboxen. Går in i cd spelaren och väljer "copy disc" nu kopieras muskien över till xbox som då går att använda i spel som stödjer egen musik.

Använda en kabel och föra över mp3 till en chippad/moddad xbox går inte....

Yay, då ska jag sälja mina gammla och köpa det till XBox istället. Tack så mycket för infot. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den borde inte komma till XBOX för att XBOX spelen kommer ju inte till PS2 , t ex Halo 2

Öhm Halo 2 har bungie gjort och dom ägs av microsoft. R* har gjort alla gta men dom ägs INTE av sony.

R* har bara sålt en exkulisitet tid till sony för alla gta som kommer/har kommit till ps2.

Capcom gör samma sak med Resident Evil 4 som släpps först nu till gamecube i mars sen till PS2 till november.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yay, då ska jag sälja mina gammla och köpa det till XBox istället. Tack så mycket för infot. ;)

Notera då följande: Du kan inte bränna vanliga CD-R med musik och spela upp i xbox. Bara ett fåtal xbox med Pioneer (Thomson och Phillips är vanligast i xbox) dvd-spelare klarar CD-R. Därimot klarar alla xbox CD-RW med dock ett litet problem.... Låtarna startar ca 3-6 sekunder in i låten så ett rivit gitarr intro blir spoiserat.

Orginal musik cd karar xboxen bäst..... Dock är den inte snabb att föra över musik från den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Notera då följande: Du kan inte bränna vanliga CD-R med musik och spela upp i xbox. Bara ett fåtal xbox med Pioneer (Thomson och Phillips är vanligast i xbox) dvd-spelare klarar CD-R. Därimot klarar alla xbox CD-RW med dock ett litet problem.... Låtarna startar ca 3-6 sekunder in i låten så ett rivit gitarr intro blir spoiserat.

Orginal musik cd karar xboxen bäst..... Dock är den inte snabb att föra över musik från den.

OK, tack för varningen. Ska kolla det först då. ;)

Har märkt att min XBox kan vara lite kräsen av sig med impoterade skivor och sånt. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor