notorius Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Jag har fått lite laggproblem på min dator. Jag använder en router och på en utav min tre datorer så är frapsen uppe i 100+ och på den andra är den uppe i högst 5! (:!!! Vad kan detta bero på? PS. På den tredje datorn så kan den komma upp i 25-30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Kolla efter virus eller saker som kan sega ner din dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 17 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 jag har testat att formatera om datorn men det hjälper inte, den är fortfarande vid 4-5 på framerate Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) Tibia? Laggar det på tibia? Om det laggar på tibia ska du försöka döda så mycket får som möjligt. Redigerad 18 december, 2004 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Tibia? Laggar det på tibia? Det är ett MMORPG spel.. Laggar? Det beror väll på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 18 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 på vad? vad ska jag göra? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts