Kaboom Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 (redigerad) Nu blir jag sur! De recenserar Nintendo DS på Kontroll (http://www.svt.se/kontroll) men inte PSP (:!!! Redigerad 16 december, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Ehm, kan det ha något med att PSP bara är släppt i japan och att det är minst några månader till europa realese? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 16 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 (redigerad) Ehm, kan det ha något med att PSP bara är släppt i japan och att det är minst några månader till europa realese? Jo men de kunde iaf nämnt PSP:en? (:!!! Snygg signatur btw.. Redigerad 16 december, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 DS verka rätt cool att man kunde använda tummen som mus i FPS spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Är PSP släppt? Visste inte jag! Nintendo diskrimineras överallt annars ( t ex en EA blankett fanns frågan om jag tänker köpa PS3, eller XB2, men det stog inget om Revolution), så då får väl Sony diskrimineras nånstans! Sen är det lite svår att recensera en produkt man inte har fått använda på riktigt. Hur högt betyg fick DS, egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Är PSP släppt? Visste inte jag! Nintendo diskrimineras överallt annars ( t ex en EA blankett fanns frågan om jag tänker köpa PS3, eller XB2, men det stog inget om Revolution), så då får väl Sony diskrimineras nånstans! Sen är det lite svår att recensera en produkt man inte har fått använda på riktigt. Hur högt betyg fick DS, egentligen??? dom gav den inget betyg men dom tyckte den var cool men lite stor och plastig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Tycker också d verkar coolt med fps grejjen.. Har psp också Lan!`?!= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts