Lord_Lime Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 jag har varit medlem hör nu i över ett år har jag för mig....å så fort man frågar nåt så endera gnäller nån å annars verkar ju ingen kunna nåt!!!! srev en tråd om att man undrade om nån hade sparat nyhetssänningen som var på tv4 för en månad sen som jag vet att det finns en tråd om nån stans men näe då ingen jävel här verkar ju aldrig ens ha läst det!!!!!!!! FAN VA FÖRBANNAD MAN BLIR!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Ja okej det var ju synd att alla är otrevliga mot dig...Men du tror väll alvarligt inte att det blir bättre av en sån här tråd ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 16 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 nä kanske inte men nån kanske får nått minne om att dom gjort nåt!!!!! å sen verkar alla här ha mens typ hela jävla tin!!! varför är jag förbannad??? svar: jag har inte kunnat göra ett piss idag har en massa uppgifter att som ska lämnas in imorn å en del av dom uppgifterna behöver jag lite saker som jag vet varit här men näe då ingen kan nåt här verkar det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 nä kanske inte men nån kanske får nått minne om att dom gjort nåt!!!!! å sen verkar alla här ha mens typ hela jävla tin!!! varför är jag förbannad??? svar: jag har inte kunnat göra ett piss idag har en massa uppgifter att som ska lämnas in imorn å en del av dom uppgifterna behöver jag lite saker som jag vet varit här men näe då ingen kan nåt här verkar det. Rätta mig om jag missförstår dig nu, du är arg för att folk kan så lite? Ehm, varför kan du det då inte själv? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Har ingen läst det har väl ingen spelat in programmet och behöver därför inte läsa det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 varför är jag förbannad??? svar: jag har inte kunnat göra ett piss idag har en massa uppgifter att som ska lämnas in imorn å en del av dom uppgifterna behöver jag lite saker som jag vet varit här men näe då ingen kan nåt här verkar det. Man fattar ju inget av vad det står där (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Man fattar ju inget av vad det står där (:!!! håller me skriv vad du är förbannad på istället.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Onödig topic... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Nyhetssändningen var väl på svt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Jag kan hålla med dig om att folk är otrevliga här. Men om det inte passar så kan du kanske vända dig till något annat forum? Finns massor av forum runt om i världen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Inte för att jag är någon psykolog men jag tror att otrevligheten på detta forum beror på självförtroendet... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) Inte för att jag är någon psykolog men jag tror att otrevligheten på detta forum beror på självförtroendet... Utvekla? Edit:Utveckla? ( sen när kan jag inte stava (:!!! ) Redigerad 18 december, 2004 av samool Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Utvekla? (:!!! Jo man känner att man får mer självförtroende när man är otrevlig mot andra som kan mindre för att man känner att man tillhör "de kunniga" angående GTA. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Onödig topic... Så bra att du berättar det för oss. Onödig medlem... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 ÄGD!!! HAHAHAHAH Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Slut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts