notorius Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Finns det några helikoptrar på flygplatsen? i sånna fall, var? Jag har flyglicens men jag hittar inte en endaste helikopter, jag har kollat vid Torenos hus vid bryggan men den finns inte där längre. Vet någog vart jag kan hitta en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 På SFs flygplats finns det 2 st. kolla vid ett hus som står vid vattned där. Brevid landningsbanan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 pålas venturas flygplats hitta jag en (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Vääääldigt nödvändig topic (sarkastisk) Fan, du får väl leta lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Har också problem med helikopter. Det sades att man kunde använda helikopter redan från början i spelet men i Los Santos hittade jag ingen och när jag väl hittade in i San Fierras flygplats så är den låst. Är enligt mig en av de största nackdelarna med spelet att det finns så få helikoptrar och att man måste skaffa licens innan man kan flyga dem. Det roligaste i VC var ju att flyga omkring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 du kan flyga vissa plan och helikoptrar utan licens (dom som inte är låsta helt enkelt) och det är lätt att bonna in på LS:s flygplats (det går lätt även på SF:s flygplats)... har dock inte testat på LV:s, men det går säkert det me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 du kan flyga vissa plan och helikoptrar utan licens (dom som inte är låsta helt enkelt) och det är lätt att bonna in på LS:s flygplats (det går lätt även på SF:s flygplats)... har dock inte testat på LV:s, men det går säkert det me. Jo, men det finns inga helicotrar på LS flygplats och de jag hittat på SF är låsta. Flygplan har jug flugit. Men det är nåt speciellt med Helicopter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Jag föredrar flyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 det finns 3 helikoptrar på LVs flygplats: 2 större va-det-nu-är (låsta innnan man får flyggrejjset) och en maverick som inte är låst tror jag.... kmr inte ihåg.... men den finns iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 det finns 3 helikoptrar på LVs flygplats: 2 större va-det-nu-är (låsta innnan man får flyggrejjset) och en maverick som inte är låst tror jag.... kmr inte ihåg.... men den finns iaf Jo, det vet jag. Bara det att jag är inte i LV än och gärna vill flyga hellikoter innan jag spelat 25 uppdrag till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 men jävlar ja skrev fel stad SF menade jag.... San Fierro.... den andra staden... den flygplatsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 men jävlar ja skrev fel stad SF menade jag.... San Fierro.... den andra staden... den flygplatsen Jasså??? Hittade bara en låst. Får väl kolla igen antar jag. Tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) vid sherman dammen finns en seasparrow som inte är låst. den har även en kulspruta där fram. men senare *SPOILER* kommer du att köpa en övergiven flygplats och då ska du studera flygskolan. efter det f¨år du flyg kör kortet och ingen helikopter är låst. Redigerad 17 december, 2004 av hubbert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT-R Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 SANTA MARIA BEACH där finns det en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Tack så mycket för hjälpen. Har kollat på internet och markerat Helikopter platser på minmkarta och nu har jag flugit som bara den i helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 hur "gick" din skiva sönder?? JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts