g-unit89 Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 varför kan jag inte träna... jag har klarat 71.04% och nu när ja ska träna så går det inte det står bara att ja har tränat tillräckligt... jag testade med att vänta några dagar i spelet..men det funkade inte heller vad ska jag göra?? Är deta en bugg?? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Byt kläder och gå tillbaka, tjao. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Om du inte gör det så kommer jag att spöka.. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Men när jag försökte med att byta kläder funka det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 (redigerad) Har läst en topic om det här. Någon sa att man skulle dra till Madd doggs crib och typ spara exakt klockan 00.00 och sen gå och träna i gymmet där. Då skulle det fungera igen. Kommer inte ihåg exakt hur man ska göra. Det kan också ha varit att man skulle spara 18.00 så att den blir 00.00 när man sparat och sen ska man träna. Nått sånt var det iallafall. Testa lite själv. (:!!! Redigerad 16 december, 2004 av HardPaty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 gå in i "användbara länkar" där finns en länk till en lösning till denna buggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
g-unit89 Skrivet 16 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 ja det funkade nu men jag vet inte hur... jag bara spela lite som vanligt så gick det men tack för alla tipsen i alla fall.. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts