Corleone Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Det har kommit ut en del stealth spel under åren och jag har bland annat spelat ut det första Splinter Cell till ps2 och Twin snakes till ps1. Jag har bara lånat spelen och har genast blivit förälskad i gernen. Jag har funderat på att köpa ett stealth spel men vilket? Nu vill jag att ni säger vilket och förklara varför jag skulle köpa just det. Ett spel som jag gärna skulle vilja ha mer information om är Manhunt. ber vänligen om svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 strunta i manhunt . rent av. köp (och älska med) hitman, splinter cell och tenchu spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 16 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Hitman 2 har jag också klarat. Det är ett riktigt riktigt bra spel. Men vad är tenchu för några spel? Förklara vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Det har kommit ut en del stealth spel under åren och jag har bland annat spelat ut det första Splinter Cell till ps2 och Twin snakes till ps1. Det finns inget The Twin Snakes till ps1, däremot finns MGS, TTS är till GameCube. Ett logiskt val bore ju Metal Gear Solid 2: Substance, då det är uppföljaren till MGS1. Dock är Substance inte direkt en uppföljare, utan MGS2: Sons Of Liberty är den egentliga uppföljaren. Substance är en version av SoL med VR missions, Snake Tales och annat smått och gott tillagt till originalspelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 (redigerad) Köp mgs, helt värt, men som vigge sa så finns det ju inte till playstation. (TTS alltså) (:!!! Redigerad 16 december, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Metal Gear Solid 2 är ett givet köp Och sen i mars kommer ju Metal Gear Solid 3 till PS2 också, lätt ett av de bästa PS2-spelen nånsin, den t.o.m. äger MGS2 (Om ni undrar varför jag är så säker är det för att jag har den importerade versionen av MGS3 (:!!! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Man Hunt är ett jävligt bra stealth spel LÄTT en av dom bästa imo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 är ett stort hitman fan så köp 3:an. Det blir perfekt om du inte kört/vill köra ettan (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 är ett stort hitman fan så köp 3:an. Det blir perfekt om du inte kört/vill köra ettan Trean var ju inte så bra... Men tvåan är skitkul (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 16 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Jag tänkte på twin snakes när jag skrev men självklart var det tvåan jag hade spelat. Det då man fick en extra cd med viritual banor. Jag känner att jag måste prova spelen före jag köper. Fins det någon demo av dom man kan hitta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskaladera Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Jag lackade på Hitman 3 direkt. Det känns så mycket svårare än ettan och tvåan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Men vad är tenchu för några spel? Förklara vidare. tenchu: (iaf III) du är en tjuv/lönnmördare i 1400-talets japan i uppdrag av kejsaren att förhindra en invasion av en annan klans arme' som planerar att störta shogunen. Du spelar också som den kvinnliga ninjan Ayima och den listiga läkaren Tesshu och gör diverse uppdrag mot diverse bossar. Spelet är stundtals segt med också väldigt mångsidigt! (tillexempel Bambu-pistoler som skjuter en lina som stryper vakter). och ett stort + är att det finns både speciella coop-uppdrag samt deathmatch (med vakter naturligtvis) så det gäller att inte bli upptäckt. Grafiken är väl sidådär (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 (redigerad) Nu vill jag att ni säger vilket och förklara varför jag skulle köpa just det. Ett spel som jag gärna skulle vilja ha mer information om är Manhunt. ber vänligen om svar. Manhunt handlar om en man vid namn Cash...Han blir tvingad av en mystisk man som kallar sig själv för "the director" att göra olika uppdrag för han...Allt detta blir en såkallad snuffilm...Jag tycker du ska köpa manhunt det är svetigt, extremt våldsamt(hugg av skallen med en köttyxa) och hyfsad story... EDIT:Nja det är inte riktigt hela storyn men (:!!! Redigerad 16 december, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 dom bästa stealth måste vara thief serien splinter cell serien och mgs serien. jag har mgs2 hur kul som helst köp det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Jag lånade om Splinter Cell nyss och kände hur underbart det värkligen är. Funktionerna med Sams vapen är hur roliga som helst. Är pandora tomorrow någonting att rekomendera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Finns det några stealth-spel i 2d som är att rekomendera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Pandora Tomorrow var (enligt mig) absolut en av de sämsta spel jag nånsin köpt, nog för att alla SC spel är dåliga (bara min åsikt alltså). Däremot rekommenderar jag Metal Gear Solid serien. Marquis: tror inte det finns så mycket 2D stealth spel, men du kan ju pröva på något gammalt Metal Gear spel, finns ...hrmm... emulator ...hrmmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Finns det några stealth-spel i 2d som är att rekomendera? Splinter Cell till mobilen. Min kompis har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts