kollar_runt Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Såå, va tycker ni om PSP? Någon som har fakta, vet något om den? Officiell Engelsk hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 (redigerad) <-- (:!!! Såå, va tycker ni om PSP? Någon som har fakta, vet något om den? Officiell Engelsk hemsida? Bra sida om både ps3, psp och psx: http://www.ps3portal.com/ Redigerad 16 december, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 undra vilken man ska ha psp eller ds? (:!!! va tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 PSP helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskaladera Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Vilken av maskinerna man skall satsa på är inte helt klart för mig ännu. Nintendo må ha gjort lite för många snedsteg med sin GameCube och maskinen har fått en barnslig utstrålning. Samtidigt hade det varit så mysigt att gå tillbaka till de glada japanerna, för de vet vad de gör, de kan sin sak. Precis som på den gamla goda tiden, då 16-bitar var det snyggaste någonsin. Jag hoppas på DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Beror väll på lite om dom gör nått speciellt för DS - GC - Revolution eller PSP - PS2 - PS3. Alltså något som gör nått kompatibelt mellan konsollerna. PSP har ju ändå fler funktioner men man missar ju då zelda och mario :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Nästa GTA spel MÅSTE släppas till PSP.. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 När det gäller all välja om man ska skaffa PSP eller DS så får jag nog tänka efter. Det som gör att PSP förmodligen inte blir ett köp för mig är den korta batteritiden. Visst kan man ha sladden i och spela hemma men det är ju trots allt en bärbar konsoll. Självklart finns många spel som lockar hos PSP som tex Metal gear acid eller Need for speel rivals. Men som sagt, batteritiden är ett stort minus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 (redigerad) Verkar som om de använder Microsofts mjukvara Redigerad 18 december, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts