The Wicked Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Va fan ska jag göra? Jag har tagit 47 av 50 ostron och det finns inga kvar när jag följer ställena i walktroughn eller kartan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Wicked Skrivet 16 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Är det en bugg igen då blir jag jävla tokig. Jag har typ 90% färdigt! Fan vad det här spelet suger ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Gå igenom guiden/kartan igen... http://hem.bredband.net/708145 tror jag adressen var... Där finns en bra karta med in-game-bilder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Eller så har du råkat hoppa över några. Du får nog börja om från början. Alltså åka efter kartan en gång till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Jag hade samma problem felet var att jag inte leta särskilt noga och missa några och det har du oxå gjort leta vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Mitt problem var också att jag hade missat några... så det är väl baraatt kolla en gång till (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Ja har inte pallat att gå igenom varenda jävla ostron (:!!! 49/50 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts