Carolus XII rex suenica Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Ehm. Nu blandar du ihop Sonderkommandos uppror med nazisternas sabotage i krigets slutskede. Sonderkommando lyckades bara spränga delar av Kremas IV. Ingen har påstått att 6 miljoner dog i Dachau. Sex miljoner är en totalsumma av antalet döda för alla koncentrationsläger under kriget. Nu tar vi det här igen: i) Du tyckte att vi inte ska släppa in invandrare i Sverige utan anledning. ii) Du skrev själv att du var invandrare. Då undrade jag om du hade någon bra anledning till varför du skulle skulle bli insläppt i landet. Vem din mor har eller inte har rånat har ingenting med saken att göra. Nu blandar du ihop Sonderkommandos uppror med nazisternas sabotage i krigets slutskede. Sonderkommando lyckades bara spränga delar av Kremas IV.Nej?? Judarna gjorde uppror i auswitch 1944. Få lyckades fly men det visade att dom kunde och är en omtalad häncelse. Ingen har påstått att 6 miljoner dog i Dachau. Sex miljoner är en totalsumma av antalet döda för alla koncentrationsläger under kriget. Men dööööööööööööööööööööööööööh.. FORTFARANDE: Det är bevisat, man får inte ifrågasätta förintelsen. Nu tar vi det här igen: i) Du tyckte att vi inte ska släppa in invandrare i Sverige utan anledning. ii) Du skrev själv att du var invandrare. Då undrade jag om du hade någon bra anledning till varför du skulle skulle bli insläppt i landet. Vem din mor har eller inte har rånat har ingenting med saken att göra.ARBETSKRAFT FORTFARANDE! Kan du visa ett utdrag från en bok eller internet där det står svart på vitt att hela skiten revs? Om du letar är det inte svårt att hitta och det finns fortfarande baracker, och stationen där judarna anlände kvar. Finns iallafall bilder på de. Ska gå upp på vinden och kolla om jag hittar en ww2 bok sen.Massgravar? Har dom hittat massvis av. Du undrade varför vi ska ta in en massa invandrare när vi inte ens kan ge dem jobb? Om du menar "vanliga" invandrare som är helt normala människor är jag nästan beredd att hålla med dig. Om du däremot menar flyktingar som flyr från våld, död och lidande tycker jag du är helt jävla blåst... Klart dom ska få en tillflyktsort.. Men om varenda kurd kommer hit funkar det ju inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 6 miljoner är inte alla som dog i koncentrationslägren. Det dog bl a 2 miljoner kristna polacker. Totalt 13 miljoner, judarna inräknat dog i koncentrationslägren... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Massgravar? Har dom hittat massvis av. Ja det var ju det jag sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Koffein Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Nej?? Judarna gjorde uppror i auswitch 1944. Läskunnighet är inte riktigt din grej va? Som jag skrev innan så sprängde Sonderkommando bara delar av Kremas IV under upproret. Den största skadegörelsen på koncentrations- och dödslägren stod nazisterna själva för under krigets slutskede. Men dööööööööööööööööööööööööööh.. FORTFARANDE: Det är bevisat, man får inte ifrågasätta förintelsen. Jaha. Varför försöker du göra det då? ARBETSKRAFT FORTFARANDE! Jag antar att du menade att det var för att du ville arbeta i Sverige. Vad spelar det för roll egentligen, då vi ändå har ett sådant överskott på arbetskraft i Sverige? Vad jobbar du med som är så viktigt? Massgravar? Har dom hittat massvis av. Men inga var från andra världskriget eftersom Treblinka bara var ett sommarkollo, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts