Xeo001 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Tänker inte argumentera med folk som jag tycker är något som jag inte tänker säga för ajg vill kunna läsa det här forumet. Dina korkade argument om detta är bara dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Auschwitz och Dachau jämnades inte med marken. Vissa hus gjorde det. Men krematoriet och andra saker blev kvar. Majdanek jämnades med marken. Du borde ge upp snart med dina skitiga argument mot främlingsfientlighet. Du argumenterar om saker du inte har en blekaste arning om. Du är rasist och inte mer värd än de från 1939-1945. Och jag säger inte detta för att du tvekar om händelsen. Det är bevisat, tyska soldater som erkänt, finns bilder m.m. Men man är väl inte rasist för att man är beredd att ifrågasätta utsträckningen som förintelsen påstås ha haft? Det finns ju både bevis för att det har hänt och det finns bevis på att någon har mixtrat med antalet döda osv. Själv är jag hundra på att har ägt rum(dahh), men däremot är utsträckningen diskutabel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Hur skulle Spielberg kunna emigrera då när han föddes 1946? Hans föräldrar kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Men man är väl inte rasist för att man är beredd att ifrågasätta utsträckningen som förintelsen påstås ha haft? Det finns ju både bevis för att det har hänt och det finns bevis på att någon har mixtrat med antalet döda osv. Själv är jag hundra på att har ägt rum(dahh), men däremot är utsträckningen diskutabel. Jag pratar inte bara om den här topicen, kalla muslimer för terrorister tycker iaf jag är rasistiskt. Och man kan säga det på många sätt och det sättet Carolus säger det på tycker jag är rasistiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Hans föräldrar kanske? Ja men han har ju ignet med saken att göra överhuvudtaget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Du har ingen koll. Och nej det är inte deras koncept innan du yttrar dig om något du inte vet ett skit om, ta reda på fakta. Klikca här gå sedan in på våra åsikter och klicka på principprogram Ni är ju klart emot invandringen, sen kan man ju diskutera varför ni egentligen är det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Inget fel med invandrare.. Är det själv.. Men att ta in invandrare helt utan anledning, sedan låta dom ruinera staten pga det inte finns några jobb att ge dom är helt fel. Och fortfarande det är inte möjligt att upphäva snart 1 miljons människors medborgarskap och skicka hem dom. Deras hem är här, många invandrare kan endast svenska. Vi behöver inga fler invandrare i dagsläget, varför ta in fler?? Det kostar bara. Jag pratar inte bara om den här topicen, kalla muslimer för terrorister tycker iaf jag är rasistiskt. Och man kan säga det på många sätt och det sättet Carolus säger det på tycker jag är rasistiskt.Det är inte att säga att en ras/folkgrupp är underlägsen så nej det är inte rasistiskt. Tyck vad du vill, muslimer som inte kan anpassa sig till våran kultur ska inte ruinera oss! Tänker inte argumentera med folk som jag tycker är något som jag inte tänker säga för ajg vill kunna läsa det här forumet. Dina korkade argument om detta är bara dumt. Nolla, nu fattas det bara att du stänger boken och kallar mig rasist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 (redigerad) Vi behöver inga fler invandrare i dagsläget, varför ta in fler?? Det kostar bara. Nej fyfan för humanism. Redigerad 19 december, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Ja, för det är du. Och det är du som är den stora nollan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Nej fyfan för humanism. Dom gör inget bra här, dom kostar pengar och vantrivs, jobb får dom inte heller. Så varför?? Jaså, jag väntar fortfarande på svar, men det har jag inte fått.. Om du ska debattera kom med vettiga argument.. Du kommer bergis säga att mina är ovettiga, men svara då!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Koffein Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Det är vad ni tror, ingen av er har lagt fram fakta som gör förintelsen rättfärdig.. Och bara för du varit och sett 2 stenväggar i stort sett gör inte heller förintelsen rättfärdig. Jag antar att du inte har någon aning om vad ordet "rättfärdig" betyder, för i det där sammanhanget är meningen smått obegriplig. Bara för det finns ett krematorie eller gaskammare, betyder det automatiskt för dig att 6 miljoner människor vart mördade där? Nej, inte direkt. Men det betyder att du yrar i nattmössan när du påstår att koncentrationslägren har jämnats med marken. Inget fel med invandrare.. Är det själv.. Men att ta in invandrare helt utan anledning Ok. Då kan man väl anta att det finns en väldigt bra anledning för att du får bo här i Sverige. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Wieee, Koffein får priset för att ha sagt det smartaste i hela topicen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) Wiee du förstår nog knappast hälften. Jag antar att du inte har någon aning om vad ordet "rättfärdig" betyder, för i det där sammanhanget är meningen smått obegriplig.Om den är smått obegriplig bör du kunna svara på den. Nej, inte direkt. Men det betyder att du yrar i nattmössan när du påstår att koncentrationslägren har jämnats med marken. Öhh nej, ett judisk uppror sprängde 60% av auswitch 1944. Gaskammrarna revs. Få tegelväggar var det enda som fanns kvar och några baracker, plus stationen. Allierade bombningar, sovijetiska rivningar osv.. Dachau må finnas kvar men där kan knappast 6 miljoner dött. Ok. Då kan man väl anta att det finns en väldigt bra anledning för att du får bo här i Sverige. Eller? Du har verkligen inte hängt med, språket, kulturen, arbete är det som gäller. Inte fan rånade min morsa massa "svennar" för att hon hade haft det svårt. Redigerad 20 december, 2004 av Carolus XII rex suenica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Är det fakta så vill jag gärna ha källa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Öhh nej, ett judisk uppror sprängde 60% av auswitch 1944. Gaskammrarna revs. Få tegelväggar var det enda som fanns kvar och några baracker, plus stationen. Allierade bombningar, sovijetiska rivningar osv.. Dachau må finnas kvar men där kan knappast 6 miljoner dött. Detta? HAHA det står förfan i barnböcker, låna vilken som bok om förintelsen som helst i skolbibblan kommer detta upp. Testa "om detta må du veta (? )" om du ska börja seriöst. Den gavs ut av staten för 4år sen ungefär och finns i alla skolor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Man har väl hittat en massa massgravar? Man kan ju egentligen lika gärna ha skjutit ihjäl människorna som att gasat ihjäl dem. Vad jag vet så har man inte hittat några massgravar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ehnzor Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Du undrade varför vi ska ta in en massa invandrare när vi inte ens kan ge dem jobb? Om du menar "vanliga" invandrare som är helt normala människor är jag nästan beredd att hålla med dig. Om du däremot menar flyktingar som flyr från våld, död och lidande tycker jag du är helt jävla blåst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Vad jag vet så har man inte hittat några massgravar.... Finns iallafall bilder på de. Ska gå upp på vinden och kolla om jag hittar en ww2 bok sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Detta? HAHA det står förfan i barnböcker, låna vilken som bok om förintelsen som helst i skolbibblan kommer detta upp. Testa "om detta må du veta (? )" om du ska börja seriöst. Den gavs ut av staten för 4år sen ungefär och finns i alla skolor. Kan du visa ett utdrag från en bok eller internet där det står svart på vitt att hela skiten revs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Koffein Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Om den är smått obegriplig bör du kunna svara på den. Ehm. rättfärdiga [rät`- el. -fä´rd-] verb ~de ~t ORDLED: rätt--färd-ig-ar SUBST.: rättfärdigande • försvara och argumentera för ngt omtvistat el. kritiserat {eurskulda}: dödande kan aldrig ~s; han gjorde allt för att ~ sitt beslut; hon försökte ~ sig BET.NYANS: om handling e.d. utgöra (moraliskt) berättigande för: ändamålet ~r medlen KONSTR.: ~ ngt, ~ sig (för ngn el. ngt) HIST.: sedan 1788 Så när du skriver "ingen av er har lagt fram fakta som gör förintelsen rättfärdig..", NO SHIT SHERLOCK! De enda som är intresserade av att försöka försvara förintelsen är ju nazisterna själva. Öhh nej, ett judisk uppror sprängde 60% av auswitch 1944. Nu blandar du ihop Sonderkommandos uppror med nazisternas sabotage i krigets slutskede. Sonderkommando lyckades bara spränga delar av Kremas IV. Dachau må finnas kvar men där kan knappast 6 miljoner dött. Ingen har påstått att 6 miljoner dog i Dachau. Sex miljoner är en totalsumma av antalet döda för alla koncentrationsläger under kriget. Inte fan rånade min morsa massa "svennar" för att hon hade haft det svårt. Nu tar vi det här igen: i) Du tyckte att vi inte ska släppa in invandrare i Sverige utan anledning. ii) Du skrev själv att du var invandrare. Då undrade jag om du hade någon bra anledning till varför du skulle skulle bli insläppt i landet. Vem din mor har eller inte har rånat har ingenting med saken att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts