Jump to content

Judarna efter andra världskriget

Upson
 Share

Recommended Posts

Haxat från nationell.nu

"Efter att ha undersökt allt material och samtliga platser i Auschwitz, Birkenau och Majdanek finner författaren till denna rapport att:

- Det fanns inga gaskammare för avrättning av människor i någon av dessa anläggningar.

- Som vetenskaplig ingenjörsexpert måste jag konstatera att dessa sk. "gaskammare"vid de undersökta platserna inte kan ha fungerat som gaskammare för avrättning vare sig då eller nu." (Fred Leuchter, USAs ledande gaskammar- och avrättningsexpert, "Leuchter-rapporten", 1988)

Jag har sett en dokumentär om detta också men inga motbevis... Jag tror förintelsen ägde rum men varför kommer sådant här upp då?

Kanske är allt en stor lögn?

Visserligen tror jag att det ägde rum. Men man vet ju aldrig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 63
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vinnarna skriver historien heter det..

Judarna har ju tjänat oerhörda summor på det hela.. Men vi ska nog inte gå inte på detta, det är brottsligt.

Det är också lite märkligt, så fort man vill ta upp diskussion om förintelsens existens blir man kallad nazist. Kanske är allt en konspiration?

Får göra lite efterforskningar ;)

Men tills vidare säger vi väl att den har existerat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De som tjänat mycket pengar på förintelsen har inte gjort det på det faktiska massmordet på judar utan på den politiska och mediala bilden som sedan framställts av den. Att helt säga att INGA judar dödades eller sattes i läger under andra världskriget känns inte rättfärdigat, även om vissa bevis hittats. Jag har själv haft nöjet att prata med en överlevande från Auswich och att han ljög känns inte rimligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har varit i Dachau och Auschwitz (Stavning?). Jag var inne i både gaskammare och krematoriumena. Jag tror inte att judarna skulle hitta på allt detta för att tjäna pengar. Isåfall fattar jag inte logiken i att göra fake bilder av det hela och personer som Emmerich Roth åker runt i skolor och berättar hur hans familj blev avrättad etc. Jag tycker inte gaskammare var det värsta, jag tycker att det värsta var att de inte fick någon mat och att de experimenterade på judarna. Plus att Mengele blev aldrig dömd så han levde ett glatt liv tills han dog för några år sedan. Varför massproducera bilder som är fake för att få pengar. Nazisterna dödade judarna i gaskammare och inte bara där. punk slut.

Posten hänger inte ihop för jag har nyss vaknat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Auschwitz och Dachau jämnades inte med marken. Vissa hus gjorde det. Men krematoriet och andra saker blev kvar. Majdanek jämnades med marken. Du borde ge upp snart med dina skitiga argument mot främlingsfientlighet. Du argumenterar om saker du inte har en blekaste arning om. Du är rasist och inte mer värd än de från 1939-1945. Och jag säger inte detta för att du tvekar om händelsen. Det är bevisat, tyska soldater som erkänt, finns bilder m.m.

Redigerad av Xeo001
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet allt, men till skillnad från varenda jävel på detta forum följer jag inte etablisemanget. Du vet att dom tjatat om denna fucking förintelse sen dag 1, men dom bemöter aldrig motståndet utan kallar det nazistiskt. Det är inte många i min skola som tror förintelsen ägde rum, varför drar man upp 6 miljoner männsikors död men inte 40 miljoner i sovjet??

Du borde ge upp snart med dina skitiga argument mot främlingsfientlighet.
Antar du menar tvärtom, ser du. Nu är man främlingsfientlig för jag ifårgasätter en historisk händelse.

Du är rasist och inte mer värd än de från 1939-1945. Och jag säger inte detta för att du tvekar om händelsen. Det är bevisat, tyska soldater som erkänt, finns bilder m.m.

Sure, finns raporter om att det aldrig hänt heller, många ifrågasätter förintelsen såsom i dess omfattning. Ta fram rapporter på 6 miljoner deportationer. Att det bara var arbetsläger osv.

Och åter igen nej jag ser inte skillnad på raser. Och är jag inte värd 6år eller vad snackar du om?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaaa, Det kom ju från rätt person.

Jepp, bara för du är statligt hjärntvättat och ifrågasätter aldrig det du hör eller ser. Bara för det finns ett krematorie eller gaskammare, betyder det automatiskt för dig att 6 miljoner människor vart mördade där?

Redigerad av Carolus XII rex suenica
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet allt, men till skillnad från varenda jävel på detta forum följer jag inte etablisemanget. Du vet att dom tjatat om denna fucking förintelse sen dag 1, men dom bemöter aldrig motståndet utan kallar det nazistiskt. Det är inte många i min skola som tror förintelsen ägde rum, varför drar man upp 6 miljoner männsikors död men inte 40 miljoner i sovjet??

Antar du menar tvärtom, ser du. Nu är man främlingsfientlig för jag ifårgasätter en historisk händelse.

Sure, finns raporter om att det aldrig hänt heller, många ifrågasätter förintelsen såsom i dess omfattning. Ta fram rapporter på 6 miljoner deportationer. Att det bara var arbetsläger osv.

Och åter igen nej jag ser inte skillnad på raser. Och är jag inte värd 6år eller vad snackar du om?

Jag vill ha svar på det också, du som kan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor