Jump to content

Judarna efter andra världskriget

Upson
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 63
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det är något skelett som åker runt i skolor på West Coasten och grubblar skit. Han var med och satt i Auswitz. Mäktigt att lyssna på faktiskt. Ferens Gönder eller nåt sånt heter killen... Han är väl ungefär 3000 år och mäkta vis.

Läste en bok, "Förintelseindustrin". En bok som en jude skrivit. Den handlar om judarna som inte hade något att göra med förintelsen men som tjänar pengar på att få folk att tycka synd om dem, på grund av förintelsen. "Jag är jude, tyck synd om mig!" Bland dessa judar är folk som Steven Spielberg och en massa företagsledare, chefer och politiker.

Redigerad av Eskaladera
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haxat från nationell.nu

"Efter att ha undersökt allt material och samtliga platser i Auschwitz, Birkenau och Majdanek finner författaren till denna rapport att:

- Det fanns inga gaskammare för avrättning av människor i någon av dessa anläggningar.

- Som vetenskaplig ingenjörsexpert måste jag konstatera att dessa sk. "gaskammare"vid de undersökta platserna inte kan ha fungerat som gaskammare för avrättning vare sig då eller nu." (Fred Leuchter, USAs ledande gaskammar- och avrättningsexpert, "Leuchter-rapporten", 1988)

Jag har sett en dokumentär om detta också men inga motbevis... Jag tror förintelsen ägde rum men varför kommer sådant här upp då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor