Upson Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Jag håller på med ett arbete om judarna och vad de gjorde efter förintelsen, de överlevande som inte flyttade till Israel, men även dem. Vad gör man efter en sådan upplevelse egentligen? Skicka åsikter och gärna länkar med information kring detta ämne samt Emrich Roth. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 ... emigrerade till USA och blev framgångsrika regissörer... *host* Steven Spielberg *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 New York Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Hum.. Min farmor träffade en Svensk flygplansmekaniker chef (farfar) som hon gifte sig med.. sen åkte dom runt eftersom att han bytte station hela tiden.. Min far fanns när dom bla. bodde i hawai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 16 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 ... emigrerade till USA och blev framgångsrika regissörer... *host* Steven Spielberg *host* Hur skulle Spielberg kunna emigrera då när han föddes 1946? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Judarna har det väl mycket bra sen efter andra världskriget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Judarna har det väl mycket bra sen efter andra världskriget. Ehe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Tänk vad lustigt. Vi i min klass såg just en film där Emrich Roth var med. Förintelsen ifall nån känner till den. Men alla judarna flydde väl till sina hemländer. Vissa stack väl tillbaka till tex Tjeckien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Förintelsen ifall nån känner till den. Nej jag tror att i stort sett ingen är bekant med förintelsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 För det första snygg ägning Funny (:!!! . För det andra... Vem är Emrich Roth? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 För det första snygg ägning Funny (:!!! . För det andra... Vem är Emrich Roth? Vet inte exakt vem det är, men jag har för mig att han åker ut till skolor och förläser om...förintelsen(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskaladera Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 (redigerad) Det är något skelett som åker runt i skolor på West Coasten och grubblar skit. Han var med och satt i Auswitz. Mäktigt att lyssna på faktiskt. Ferens Gönder eller nåt sånt heter killen... Han är väl ungefär 3000 år och mäkta vis. Läste en bok, "Förintelseindustrin". En bok som en jude skrivit. Den handlar om judarna som inte hade något att göra med förintelsen men som tjänar pengar på att få folk att tycka synd om dem, på grund av förintelsen. "Jag är jude, tyck synd om mig!" Bland dessa judar är folk som Steven Spielberg och en massa företagsledare, chefer och politiker. Redigerad 18 december, 2004 av Eskaladera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Nej jag tror att i stort sett ingen är bekant med förintelsen! Alltså detta var en dokumentärfilm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Alltså detta var en dokumentärfilm. Som gick under namnet "Förintelsen", aha...nu går det upp ett ljus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 18 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Som gick under namnet "Förintelsen", aha...nu går det upp ett ljus! Tänkte precis kommentera att drt nog var filmen... men du tänkte till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Det är många som förnekar förintelsen också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Det är många som förnekar förintelsen också.. Nazisterna gör de. Kan inte fatta att man gör de. Finns ju faktiskt en massa bilder och till och med filmer på de. Inklusive levande bevis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Nazisterna gör de. Kan inte fatta att man gör de. Finns ju faktiskt en massa bilder och till och med filmer på de. Inklusive levande bevis. Nazirevisionisterna gör det! Alla nazister gör det inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Nazirevisionisterna gör det! Alla nazister gör det inte! Jaja. Kanske det är så. Men iaf så tycker jag inte att man kan förneka något som det finns både levande bevis på och bilder och filmer på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Haxat från nationell.nu "Efter att ha undersökt allt material och samtliga platser i Auschwitz, Birkenau och Majdanek finner författaren till denna rapport att: - Det fanns inga gaskammare för avrättning av människor i någon av dessa anläggningar. - Som vetenskaplig ingenjörsexpert måste jag konstatera att dessa sk. "gaskammare"vid de undersökta platserna inte kan ha fungerat som gaskammare för avrättning vare sig då eller nu." (Fred Leuchter, USAs ledande gaskammar- och avrättningsexpert, "Leuchter-rapporten", 1988) Jag har sett en dokumentär om detta också men inga motbevis... Jag tror förintelsen ägde rum men varför kommer sådant här upp då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts