Diezl Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Hej Har varit i San Fierro (San Francisco) och där finns det en skyskrapa som dom har kopierat in i spelet (fast inte precis som orginalet). Jag bodde brevid den när jag var där... Men nu helt plötsligt kan jag inte komma på vad den heter...! Någon som vet? Har stört mig på det i flera veckor och eftersom jag inte vet vad den heter kan jag inte söka på den . Här är en bild... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/Skyskrapa2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Efter en snabb googling kom jag fram till att den heter Transamerica Pyramid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 16 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 (redigerad) Efter en snabb googling kom jag fram till att den heter Transamerica Pyramid. Känner mig dum jag är dålig på att söka tydligen... Aja tack lås... Redigerad 16 december, 2004 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Tror Bank Of America har sitt kontor där, i hela skyskrapan alltså. Jag har faktiskt sett den irl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Tror Bank Of America har sitt kontor där, i hela skyskrapan alltså. Jag har faktiskt sett den irl Annars finns det ett Bank of America-hus i New York... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Annars finns det ett Bank of America-hus i New York... Jaha? Betyder det att det inte finns något i SF eller vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts