VickeX Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Hej. Vart kan man köpa den nya Ps2 billigt? Jag tänkte köpa en Ps2 konsol och SA men vart kan man köpa den nya konsollen billigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 köp inte SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 köp inte SA Säger man nåt sånt så bör man också säga varför... Men men, du kan ju kolla på pricerunner. Fast sen beror det ju lite på var du bor. Men bor du i Stockholm kan jag iaf rekommendera Webhallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rejtan Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Dendär Göwgel är allt en bra vän, eller så kan man ju kolla på tex. Computer City's hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Humm.. vilken skillnad. När det är en gammal och respekterad medlem, Mikolan som frågar så kommer det inte en enda kommentar om att "sök på google" "kolla på hemsidor " utan alla försöker hjälpa till. När nu en relativt ny medlem frågar, då ska dessa inlägg komma. Jämställdighet mina vänner, jämställdighet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Det billigaste jag har hittat var 1300-1400. Och då letade jag länge. Köpte på SIBA för 1390 exakt tror jag. Billigare får du det nog inte för, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Humm.. vilken skillnad. När det är en gammal och respekterad medlem, Mikolan som frågar så kommer det inte en enda kommentar om att "sök på google" "kolla på hemsidor (:!!! " utan alla försöker hjälpa till. När nu en relativt ny medlem frågar, då ska dessa inlägg komma. Jämställdighet mina vänner, jämställdighet va fan? eller så orkar man inte?... eller så är dom hjälpsamma inte här än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Hej. Vart kan man köpa den nya Ps2 billigt? Jag tänkte köpa en Ps2 konsol och SA men vart kan man köpa den nya konsollen billigt? Köp den till ditt hus. http://www.fritext.se/svenska/svenska8.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Humm.. vilken skillnad. När det är en gammal och respekterad medlem, Mikolan som frågar så kommer det inte en enda kommentar om att "sök på google" "kolla på hemsidor (:!!! " utan alla försöker hjälpa till. När nu en relativt ny medlem frågar, då ska dessa inlägg komma. Jämställdighet mina vänner, jämställdighet haha ord Köpte mitt på siba på nån kamåanj, 1395:-, men går väl på standard priset 1495:- idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts