Vice. Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 har en fråga, men jag kan inte söka för jag vet varken vad det heter eller hur det funkar! Har läst på forumet att man ska kunna sno billar för att de sen skall dyka upp på den bilaffären man får pengar på lite längre fram! Den som är nära körskolan o savepointen i andra staden (LV?!) Stämmer detta o hur går man till väga isåfall?! Var snor jag bilarna?! Hoppas att nån vet! Ha de, Vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Snor bilar här och var, och exporterar dom nere vid Easter Basin docks.. I San Fierro.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 ne nej det är inte det jag menar! Bil handlaren där det finns ett $ tecken. Det skall väl finnas fler bilar där än 2 st?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 jag har 4 bilar där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 kan man inte få fler då?! Har för mig att man kan det! Men jag kan ha fel!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Jag har klarat 100% Har bara 4.. så nej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 okej tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 du mena 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 du mena 5. Helt rätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 några av dom 5 bilar du får i bilaffären där snor du i uppdrag, resten tror jag kom dit av sig själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts