Jump to content

om över naturliga saker

Share

Recommended Posts

ni jag fattar nog lite grann med ufo kartan där prickarna är kanske. Olika easter eggs är inte vars ufon finns kanske för att man ska veta vars man ska söka för att hitta övernaturliga saker. EX:ja spöken nått sånt. :lol:

Det är som R* sagt till en del , att det finns i sydvästra hörnet i LV en skola där dom knarkade ihjäl sig några st och en av prickarna i ufo kartan är just på den skolan. Och några sägger att dom har sagt att man ska kunna höra dom kanske. Kanske man kan se dom är vad jag gissar??

Redigerad av MotoX_driver
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ni jag fattar nog lite grann med ufo kartan där prickarna är kanske olika easter eggs är inte vars ufon finns kanske för att man ska veta vars man ska söka för att hitta övernaturliga saker EX:ja spöken nått sånt. :lol:

Det är som R* sagt till en del att det finns i sydvästra hörnet i LV en skola där dom knarkade ihjäl sig några st och en av prickarna i ufo kartan är just på den skolan. Och några säggerr att dom har sagt att mna ska kunna höra dom kanske se dom om idom inte avslöjjat det bara.

Ta inte illa upp nu men det du skrivit va faktiskt väldigt svårläst både med uppbyggnadsfel och stavfel. Kolla jättegärna igenom det innan du postar det.

MVH

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...