TheDennis Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 hm....ja fattar inte, när jag har laggt grejorna i bilen så ska jag ner i parkeringsgaraget o sen till ett annat ställe, men de andra stället hittar jag inte?!?!?!? finns ingen parkering eller ett skit?! snälla hjälp mig..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 hm....ja fattar inte, när jag har laggt grejorna i bilen så ska jag ner i parkeringsgaraget o sen till ett annat ställe, men de andra stället hittar jag inte?!?!?!? finns ingen parkering eller ett skit?! snälla hjälp mig..... Kör ner bilen med knarket i garaget, spring upp och ställ dig utanför huset.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 16 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 ahhhaaaa, fan fett shysst! *såå dumm* (jag asså) haha...thanx fan kul att alla gta fan håller ihop o hjälper varann.....whiiieee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 mm precis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts