Steijer Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Jag vet, frågan har säkert ställts hundra-trettioelva gånger. Mina sökningar gav dock inte de resultaten. Är det någon som kan ge tips hur man klarar "Barrel Roll", det vill säga när man skall spinna med flygplanet i flygskolan. Tacksam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 när du åker in i den första ringen! det står ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Steijer Skrivet 16 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Det står Push and hold the left analog stick diretly left now Det är vad jag gjort i en timma nu. Planet får alltid en dålig spinn som tillslut innebär att jag missar "coronan" Hjälp! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Försök igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Steijer Skrivet 16 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Kan ingen förklara. Skall man komma in under, eller överifrån. Hur länge skall man hålla in spaken åt vänster. Vad gör man sedan? Snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Allt står ju.. bara läsa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Du åker in i första, trycker vänster styrspak åt vänster och rullar igenom den andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gebban Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Jag bara tryckte åt vänster på spaken och släpte en liten stund innan jag gjort en hel roll. Klarade det på första på det sättet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Du åker in i första, trycker vänster styrspak åt vänster och rullar igenom den andra. jag gjorde som det stod först, men det f*ckade sig alltid för att jag missade ''coronan''?! så jag började med att ändra kameravinklen så att du sitter ''inne'' i planet, så lyckades jag att styra in planet i ''coronan'' tillslut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Jag lyckades nästan alltid dyka neråt eller åt sidan precis innan coronan. Klarade det på fjärde försöket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 man missar den andra coronan om man inte trycker spaken HELT åt vänster. alltså i 90 grader. om man drar den i tex 100 grader åt vänster så blir det en spiralspinning o då missar de den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 som g-gang sa; mycket lättare om du byter vinkel till innen i planet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 som g-gang sa; mycket lättare om du byter vinkel till innen i planet. Tack gör som jag och Pubisboy tycker så klarar du det Lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Jag har guld på den den e ganska lätt tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Den är lätt man åker igenom den första sen trycker man bara år vänster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts