Commiebastard Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Jag har besökt svenska och amerikanska sidor om att ladda ner denna film från GTA -SA som ska tydligen va fake men ändå cool. Av alla forum jag har besökt tycks det vara vanligt problem att ca 50% kan ladda ner filmen och ca 50 kan inte. Jag tillhör de 50% som inte kan. ingen tycks ha kommit på bra svar varför det inte funkar för "såna som jag". Jag har försökt hitta sidor att ladda ner men dessa sidor jävlas och en del funkar att ladda ner i ca 5min sen lägger det av och man måste börja om igen o igen o igen..(gamespy) Kan någon va så snäll och adda mig på msn Artin_g@hotmail.com Alltså de som har lyckats ladda ner filmen och sen ge mig den genom msn eller berätta vilken hub personen hänger på i DC(har inte IRC o tänker inte skaffa det) så jag kan ladda ner därifrån.. tack o hej! Artin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts