Jump to content

Har mailat!

Gebban
 Share

Recommended Posts

Ang. ryktet om en gubbe med hatt inne på Lil' Probe Inn ska jag kolla upp, men om någon har sett honom med era Värme Goggles, hur ser han ut? Vilken färg har han på sina kläder? Det skulle hjälpa jätte mycket!

Det är bara falska rykten om honom. Han finns lite överallt runt big ear, little probe in och så men han ser helt vanlig ut med värmeglasögon.

En annan jävligt intresant grej är att igår när jag såg en dokumentär om Area 51 så var det precis som GTA, allting var så jävla likt, dom var o kollade den baren (little probe in) som hette något liknande i verkligeheten. Bergen va skitlika och allting. Hela miljön runt om var nästan identisk. När dom flög förnära blev dom också hotade att bli nerskjutna och sånt. Vägarna runt om va likadana, ja allting. Måste va ifrån den dokumentären som Rockstar blivit inspirerade av.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrev ihop ett litet mail till dom som Rockstar säger ska svara på eventuella frågor. Bifogar både mailet jag skrev och deras svar. Ursäka eventuella fel i engelskan. Ni bedömmer själv intresset i deras svar. Jag ser inget speciellt i det.

Mitt mail:

--------------------------------------------------------------------------

Hello

It is a lot of talking here in Sweden and in other countries too i think that bigfoot, ufo´s and other legends and eastereggs exist in the game Grand Theft Auto San Andreas. Do they exist?

Greeting from Sweden

Micael

Deras svar:

Dear Sir/Madam

Thank you for contacting Take 2 Technical Support.

Unfortunately we cannot confirm nor deny those rumors.

Kind Regards,

Take 2 Technical Support

Hmmm, vilken mail använde du?

När jag skickade till deras mail där de skulle svara på frågor fick jag att adressen inte existerade. :lol:

:wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är bara falska rykten om honom. Han finns lite överallt runt big ear, little probe in och så men han ser helt vanlig ut med värmeglasögon.

En annan jävligt intresant grej är att igår när jag såg en dokumentär om Area 51 så var det precis som GTA, allting var så jävla likt, dom var o kollade den baren (little probe in) som hette något liknande i verkligeheten. Bergen va skitlika och allting. Hela miljön runt om var nästan identisk. När dom flög förnära blev dom också hotade att bli nerskjutna och sånt. Vägarna runt om va likadana, ja allting. Måste va ifrån den dokumentären som Rockstar blivit inspirerade av.

"Little Probe Inn" heter "Little Alé Inn" i verkligheten :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Jag vill inte förstöra intresset för det där (mystiska ljuset) på himlen för er, men jag har kört på den. När man är på nära håll är det bara en blinkande röd sak med en tunn vit linje efter. Vet tyvärr inte hur man tar bilder sorry men vill ni testa så väntar ni tills ni ser en sån sak så gör ni en hydra, triangel triangel fyrkant rund kryss L1 L1 ner upp :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor