Jump to content

Har mailat!

Gebban
 Share

Recommended Posts

Skrev ihop ett litet mail till dom som Rockstar säger ska svara på eventuella frågor. Bifogar både mailet jag skrev och deras svar. Ursäka eventuella fel i engelskan. Ni bedömmer själv intresset i deras svar. Jag ser inget speciellt i det.

Mitt mail:

--------------------------------------------------------------------------

Hello

It is a lot of talking here in Sweden and in other countries too i think that bigfoot, ufo´s and other legends and eastereggs exist in the game Grand Theft Auto San Andreas. Do they exist?

Greeting from Sweden

Micael

Deras svar:

Dear Sir/Madam

Thank you for contacting Take 2 Technical Support.

Unfortunately we cannot confirm nor deny those rumors.

Kind Regards,

Take 2 Technical Support

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan va jobbiga dom är. Kan dom inte bespara massor av timmars onödigt letande och sönderslitna kontroller och säga vad som finns och vad som inte finns.

Förhoppningsvis så säger dom det när intresset börjar avta.

Hahaha sönderslitna kontroller! Det har du rätt i men mina fingrar har tagit en hel del stryk dom med :P!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför står det att det är från Take 2?

Take2 äger Rockstar. Såhär står det i deras privacy policy, i början.

Rockstar Games, a wholly owned subsidiary of Take Two Interactive Software

För övrigt känns det väll lite meningslöst att fråga teknisk support om rykten. Dels för att detta skulle förkorta livslängden, och dels för att det är helt fel avdelning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrev ihop ett litet mail till dom som Rockstar säger ska svara på eventuella frågor. Bifogar både mailet jag skrev och deras svar. Ursäka eventuella fel i engelskan. Ni bedömmer själv intresset i deras svar. Jag ser inget speciellt i det.

Mitt mail:

Hello

It is a lot of talking here in Sweden and in other countries too i think that bigfoot, ufo´s and other legends and eastereggs exist in the game Grand Theft Auto San Andreas. Do they exist?

Greeting from Sweden

Micael

Deras svar:

Dear Sir/Madam

Thank you for contacting Take 2 Technical Support.

Unfortunately we cannot confirm nor deny those rumors.

Kind Regards,

Take 2 Technical Support

Men det är ändå konstigt om det nu som det att det inte är sant att bigfoot ,ufon osv finns att den personen som har startade rykter för någon borde ha startat det ? Så borde han ha väldigt livlig fantasi!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

gebban säker på att hon inte har de=), får hoppas man få bekräftat de av rockstar snart, Så allt snack kan sluta!

Haha du är en sjuk människa. Min pappa jobbar på Rockstar så han kan ringa din pappa och berätta om han lovar att inte säga det till din mamma för då kanske din mamma säger det till min mamma och då kanske jag får reda på ifall Bigfoot och det andra finns och det vore ju inte bra. Eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha du är en sjuk människa. Min pappa jobbar på Rockstar så han kan ringa din pappa och berätta om han lovar att inte säga det till din mamma för då kanske din mamma säger det till min mamma och då kanske jag får reda på ifall Bigfoot och det andra finns och det vore ju inte bra. Eller hur?

Jobbar din pappa på rockstar ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det hade ju inte varigt bra. Jasså farsan jobbar på rockstar? haha Skål för Gnaget

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kollar man på tack listan så ja, det står bigfoot, men även en massa andra konstiga namn... Kan det inte vara ett smeknamn på nån som jobbar på R*?!

OM Mr big foot nu FANNS i spelet skulle väl inte R* skriva det i tack listan?!?!?!

Sen är det väl självfallet att de INTE bekräftar såna här grejer. Det är ju bra PR för dem.

Folk vill veta, o köper spelet för att delta i jakten...

Faktiskt tror jag inte att Mr Big Foot finns i spelet för jag tror att det hade tagit för mycket tid och energi för att lägga in nåt sånt.

Däremot nåt ufo som flyger förbi då & då låter rimligar tycker jag...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror på UFOn, men inte Bigfoot, har slösat för mycket tid på att leta efter apor i SA... :lol:

Men den kartan inne på Lil' Probe Inn och Torenos Ranch visar ju prickar över SA, vissa säger att dom har sett UFOn vid dom prickarna...Man undrar ju om dom ljuger eller inte.

Sen ska det finnas ett fyr-armat monster, vilket låter orimligt enligt mig...

I nästan alla spel kommer det upp rykten och lögner, spelare slösar enorm tid på att leta efter något som inte finns!

Ang. ryktet om en gubbe med hatt inne på Lil' Probe Inn ska jag kolla upp, men om någon har sett honom med era Värme Goggles, hur ser han ut? Vilken färg har han på sina kläder? Det skulle hjälpa jätte mycket!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor