Gebban Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Skrev ihop ett litet mail till dom som Rockstar säger ska svara på eventuella frågor. Bifogar både mailet jag skrev och deras svar. Ursäka eventuella fel i engelskan. Ni bedömmer själv intresset i deras svar. Jag ser inget speciellt i det. Mitt mail: -------------------------------------------------------------------------- Hello It is a lot of talking here in Sweden and in other countries too i think that bigfoot, ufo´s and other legends and eastereggs exist in the game Grand Theft Auto San Andreas. Do they exist? Greeting from Sweden Micael -------------------------------------------------------------------------- Deras svar: -------------------------------------------------------------------------- Dear Sir/Madam Thank you for contacting Take 2 Technical Support. Unfortunately we cannot confirm nor deny those rumors. Kind Regards, Take 2 Technical Support -------------------------------------------------------------------------- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Fan va jobbiga dom är. Kan dom inte bespara massor av timmars onödigt letande och sönderslitna kontroller och säga vad som finns och vad som inte finns. Förhoppningsvis så säger dom det när intresset börjar avta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gebban Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Fan va jobbiga dom är. Kan dom inte bespara massor av timmars onödigt letande och sönderslitna kontroller och säga vad som finns och vad som inte finns. Förhoppningsvis så säger dom det när intresset börjar avta. Hahaha sönderslitna kontroller! Det har du rätt i men mina fingrar har tagit en hel del stryk dom med ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Varför står det att det är från Take 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Bigfoot är det inte värt att slösa energi på. Det är bekräftat att han inte finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gebban Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Varför står det att det är från Take 2? Det är tydligen dom som ansvarar för Rockstars kundsupport. Vet ej varför men som jag förstod så var det så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Varför står det att det är från Take 2? Take2 äger Rockstar. Såhär står det i deras privacy policy, i början. Rockstar Games, a wholly owned subsidiary of Take Two Interactive Software För övrigt känns det väll lite meningslöst att fråga teknisk support om rykten. Dels för att detta skulle förkorta livslängden, och dels för att det är helt fel avdelning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gebban Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 E det ingen annan som svarar så är det ju bättre att fråga någonstans där man får svar. Så anser jag i alla fall. Bättre lite än ingenting alls. Förutom prickar på snoppen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Skrev ihop ett litet mail till dom som Rockstar säger ska svara på eventuella frågor. Bifogar både mailet jag skrev och deras svar. Ursäka eventuella fel i engelskan. Ni bedömmer själv intresset i deras svar. Jag ser inget speciellt i det. Mitt mail: -------------------------------------------------------------------------- Hello It is a lot of talking here in Sweden and in other countries too i think that bigfoot, ufo´s and other legends and eastereggs exist in the game Grand Theft Auto San Andreas. Do they exist? Greeting from Sweden Micael -------------------------------------------------------------------------- Deras svar: -------------------------------------------------------------------------- Dear Sir/Madam Thank you for contacting Take 2 Technical Support. Unfortunately we cannot confirm nor deny those rumors. Kind Regards, Take 2 Technical Support -------------------------------------------------------------------------- Men det är ändå konstigt om det nu som det att det inte är sant att bigfoot ,ufon osv finns att den personen som har startade rykter för någon borde ha startat det ? Så borde han ha väldigt livlig fantasi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gebban Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 (redigerad) Nä min mamma har inte skägg. Jo han som startade ryktena måste vara riktigt SJUK i huvudet att komma på något sådant om det inte är sant då! Redigerad 15 december, 2004 av Gebban Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skullhead Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 gebban säker på att hon inte har de=), får hoppas man få bekräftat de av rockstar snart, Så allt snack kan sluta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 gebban säker på att hon inte har de=), får hoppas man få bekräftat de av rockstar snart, Så allt snack kan sluta! Men varför skulle dom bara he ditt en babian bara sådär pang sen ufon och aliens ? Ganska sjukt igentligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gebban Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 gebban säker på att hon inte har de=), får hoppas man få bekräftat de av rockstar snart, Så allt snack kan sluta! Haha du är en sjuk människa. Min pappa jobbar på Rockstar så han kan ringa din pappa och berätta om han lovar att inte säga det till din mamma för då kanske din mamma säger det till min mamma och då kanske jag får reda på ifall Bigfoot och det andra finns och det vore ju inte bra. Eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Haha du är en sjuk människa. Min pappa jobbar på Rockstar så han kan ringa din pappa och berätta om han lovar att inte säga det till din mamma för då kanske din mamma säger det till min mamma och då kanske jag får reda på ifall Bigfoot och det andra finns och det vore ju inte bra. Eller hur? Jobbar din pappa på rockstar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Jo han som startade ryktena måste vara riktigt SJUK i huvudet att komma på något sådant om det inte är sant då! Egentligen inte, det hela grundar väll på att R* tackar Bigfoot i tacklistan, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gebban Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Oj glömde skriva att det var skämt. Nä det gör han inte. Han jobbar inte på Rockstar, var ett skämt med Skullhead för er som missförstod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Oj glömde skriva att det var skämt. Nä det gör han inte. Han jobbar inte på Rockstar, var ett skämt med Skullhead för er som missförstod ehhe ok :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skullhead Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Haha du är en sjuk människa. Min pappa jobbar på Rockstar så han kan ringa din pappa och berätta om han lovar att inte säga det till din mamma för då kanske din mamma säger det till min mamma och då kanske jag får reda på ifall Bigfoot och det andra finns och det vore ju inte bra. Eller hur? Ja det hade ju inte varigt bra. Jasså farsan jobbar på rockstar? haha Skål för Gnaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 kollar man på tack listan så ja, det står bigfoot, men även en massa andra konstiga namn... Kan det inte vara ett smeknamn på nån som jobbar på R*?! OM Mr big foot nu FANNS i spelet skulle väl inte R* skriva det i tack listan?!?!?! Sen är det väl självfallet att de INTE bekräftar såna här grejer. Det är ju bra PR för dem. Folk vill veta, o köper spelet för att delta i jakten... Faktiskt tror jag inte att Mr Big Foot finns i spelet för jag tror att det hade tagit för mycket tid och energi för att lägga in nåt sånt. Däremot nåt ufo som flyger förbi då & då låter rimligar tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Jag tror på UFOn, men inte Bigfoot, har slösat för mycket tid på att leta efter apor i SA... Men den kartan inne på Lil' Probe Inn och Torenos Ranch visar ju prickar över SA, vissa säger att dom har sett UFOn vid dom prickarna...Man undrar ju om dom ljuger eller inte. Sen ska det finnas ett fyr-armat monster, vilket låter orimligt enligt mig... I nästan alla spel kommer det upp rykten och lögner, spelare slösar enorm tid på att leta efter något som inte finns! Ang. ryktet om en gubbe med hatt inne på Lil' Probe Inn ska jag kolla upp, men om någon har sett honom med era Värme Goggles, hur ser han ut? Vilken färg har han på sina kläder? Det skulle hjälpa jätte mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts