Cortez Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Hur ska man klara de här...? Man måste ju spruta vatten i hundra år på bilarna för att de ska sluta brinna. Sen kommer de såklart idiotiska snubbar i bilen ut som brinner, men de står inte stilla, nej de springer runt som yra höns. En irriterande sak är också att det blir oftast... så man skjuter vatten på sig själv? Ser bara som det yr vatten på taket av brandbilen. Nån som har nåt ställe att köra detta på? Om man kör det i ett litet samhälle, som Angel Pine, hamnar alla brinnande i det samhället då? Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 aaa.. Jag körde söder om SF inte i ett samhälle bara bland massa vägar.. gick super.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Man tackar, jag körde ambulans i angel pine och det blev enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Man tackar, jag körde ambulans i angel pine och det blev enkelt Det gjorde jag också. Men funkardet på firefighter också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Det gjorde jag också. Men funkardet på firefighter också? Jag vet inte, jag har inte testat det Men antagligen eftersom 51:an körde det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Jag körde det i Los Santos. Klarar du upp till level 5-6 utan att klanta dig är detta enkelt må jag lov att säga. Om du irreterar dig på att personer springer omkring när de brinner så vänta bara ett par sekunder så kommer dem ställa sig stilla på en rad bredvid varann. Tänk också på att inte få massa idiotiska snutar efter dig, då kan allt gå åt pipsvängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Jag har också svårt med firefightermissions(och R3 uppdrag i allmänhet!). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Man ska köra Angel Pine det är lättast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Kör den vid el quebrados typ där barbara bor nästa bara raksträcka det var riktigt enkelt (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Kör den vid el quebrados typ där barbara bor nästa bara raksträcka det var riktigt enkelt (:!!! Där körde jag idag det gick ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts