samool Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Jag brukar titta på filmer genom datorn med hjälp av tvsladd. Är det någon som vet om det går att göra the other way around...? att spela in saker på tv på datorn? För på min scartadapter kan man ändra en liten knapp till In istället för Out. Men vad för program behöver man isåfall :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 du behöver ett kort i datorn med TV-IN isf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 16 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 du behöver ett kort i datorn med TV-IN isf... Men jag har ju ett tv-out kort..är inte det samma ingång då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Men jag har ju ett tv-out kort..är inte det samma ingång då Nej. TV-in är ett hål med en gul ring runt typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 TV-OUT och TV-IN är helt olika saker. OUT: Bilden går UT. IN: Där går bilden IN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts