Wild_hawk Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 vad det för tror ni? och var kommer det att utspelas jag kommer lätt att köpa det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Va?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 8 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Va?!?! om du läser på nyheterna på gtasajten så ser du att rockstar har medelat att Gta sin city kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 om du läser på nyheterna på gtasajten så ser du att rockstar har medelat att Gta sin city kommer! Det är la inget officielt?...Och om det var det så kan jag nästan slå vad om att Syndens Stad är detsamma som crime online!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 8 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Det är la inget officielt?...Och om det var det så kan jag nästan slå vad om att Syndens Stad är detsamma som crime online!!! dom sa ju att dom skulle göra gta sin city och gta 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 dom sa ju att dom skulle göra gta sin city och gta 4 Jo men dom kan ju luras....GTA 4 behöver ju inte va Crime online.....GTA4:San andreas, GTA:Sin City crime online!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Vi får vänta och se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Sin city!!haahahahahahh vilket namn låter ju som sim city!löjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Sin city!!haahahahahahh vilket namn låter ju som sim city!löjligt Sin City betyder Syndens Näste... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 va?!? jag fattar inte ska det komma ett till gta?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Vem bryr sig bara det är ett bra GTA !!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Jag vet att det är en stad som kallas Sin City, har hört det flera gånger i bland annat filmer... jag tror det är Las Vegas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tufferhenrik Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 va kiss my ass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 va kiss my ass Hmm...temp bann möjligtvis??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Hmm...temp bann möjligtvis??? vi håller ju på med varran så ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 (redigerad) vi håller ju på med varran så ibland Hehe nu fick jag en bild i huvudet....först skriver han kiss my ass och efter mitt inlägg kommer du med...vi håller ju på så med varann ibland... Redigerad 13 januari, 2003 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 lol tog ett tag för mig att fatta men det va rätt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts