Frenzy Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 När jag ska para i imageready 7.0 så kan jag bara välja .psd , hur gör jag om jag vill kunna välja .gif osv... snälla hjälp !!! //F Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 behöver ingen hjälå , fixa det själv.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 hur gjorde då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Spara optimerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 jaha, trodde det var nåt större problem han hade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts