Sikorka Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 GTA San Andreas har tagit hem sitt första Game Of The Year (GOTY). Utmärkelsen delades ut av den amerikanska TV-kanalen Spike TV tidigare i natt. Förutom GOTY fick San Andreas utmärkelserna "Best Action Game", "Best Soundtrack" och "Best Performance by a Human Male" (Samuel L Jackson, Tenpenny). >> Spike TV // Källa: GTA Gaming Jippy!, äntligen något riktigt bra!! åå jag är så stolt över Rockstar!!! Nån som håller med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eric_ostlund Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 JA det är asbra att GTA SA fick flera titlar. Det är ju det bästa spelet som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 J'vligt skönt att GTA:SA fick något annat än kritik av media. Så om det kommer nån reporter och gnäller säger jag bara: FUCK OFF!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Jag skiter i vad journalisterna säger. SA är ett grymr spel och det är bara dumhuvuden som blir galna och skjuter sönder hela sin skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 håller me, Spectre. Men jag stör mig grovt mkt på att när dom visar klipp från SA så gör dom så att det ska bli så våldsamt som möjligt. Men skit samma, jag är jävligt glad att GTA har fått pris Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 jojo säkert att du tog det från gta gaming! du har citerat gtasajten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Det blev årets PS2 spel på Gamespy också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts