FerkurZ Skrivet 11 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2002 om ni inte klart portland.....kan ni kolla hur många vapen ni har bara i portlan? asså vilka vapen du har.jag har AK:47,eldkastare,brandbomb,pistol,hagle,uzi,basebollträ kanske har glömt nått nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 11 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2002 ?? ?? Jag har alla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 11 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2002 men jag tror han mena vilka vapen som man hade när man va i portland och inte hade kommit längre..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2002 jag hade alla hade flugit med rhino över alla broar och tagit alla hidden packs lol så jag hade alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 12 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2002 men jag tror han mena vilka vapen som man hade när man va i portland och inte hade kommit längre..? Vilka vapen man hade samlat på sig utan att dö? Inte vilka man har utanför hideoutet...för jag tänkte att i portland kan man ju inte ha eldkastaren utan att ha kommit till alla öarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2002 JO HODU!...man kan visst ha eldkastare!! om ni åker på tåg reseln vid brand sationen....på vänster sia är ett hustak gå upp på det så fattar ni vad jag menar!!!!brandsation ligger vi bil affären! HaHaHaHaHa...ööö..Haahhh...det visste ni inte om!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2002 i Portland asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 13 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2002 JO HODU!...man kan visst ha eldkastare!! om ni åker på tåg reseln vid brand sationen....på vänster sia är ett hustak gå upp på det så fattar ni vad jag menar!!!!brandsation ligger vi bil affären! HaHaHaHaHa...ööö..Haahhh...det visste ni inte om!!! Jag menade att man inte kan ha eldkastaren utanför sitt hideout... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2002 jaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2002 JOHO MED RHINO GÖR 20 UPPDRAG MED BRANDBIL I PORTLAND FLYG ÖVER TILL ST GÖR SAMMA DÄR SEN TILL SSW SÅ HAR DU DET NÄR DU ÄR PÅ FÖRSTA ÖN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jajajaa.... Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 på headradios tak så finns det en eldkastare och en hedden package. gå på AIRTRAIN banan tågbanan, sen hittar du ett tak men lite stuffs på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 good THANKS man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts