Lill Saint Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 ingen är inne på vc forumet så jag skriver här kan inte någon fixa nåt modd så att man kan ha 2 vapen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 De hör ändå inte hit! Skriv i VC forumet och vänta på svar?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Kan du ge fan i att skapa nya oooh-mamma-jag-vill-ha-en-mod-där-man-kan-skita-trådar! om nån vill göra en mod så man kan ha två vapen så gör han väll det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Det ser lite dampigt ut när du skriver så där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Det ser lite dampigt ut när du skriver så där. jag fick damp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts